طرح رضوان به منظور فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در احداث مسکن برای افراد نیازمند در این بخش در کمیته امداد اجرا می شود .
کد خبر: ۸۸۵۴۹۵۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این نهاد در شهرستان ماهنشان در بخش احداث مسکن مددجویان در سال 95 ، مشارکت خیران در این حوزه را در سال گذشته مناسب توصیف کرد.

ذبیح اله غفاری تعداد خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را در این شهرستان یک هزار و 336 خانوار با جمعیت 2هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل زنان سرپرست خانوار ، ایتام ، سالمندان و بیماران صعب العلاج ، خاص و سرطانی است.

وی با بیان اینکه خدمات مختلفی توسط کمیته امداد بر اساس نیاز به این خانواده ها ارائه می شود، افزود یکی از این خدمات احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب است .

غفاری از احداث تعداد 10 واحد مسکن مددجویی در سال گذشته برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبرداد و اظهار داشت : برای احداث این تعداد مسکن مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است .

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه برای ارائه خدمت در حوزه های مختلف برای استفاده از ظرفیت خیران طرحهای متنوعی در این نهاد اجرایی می شود ، اظهار کرد : «طرح رضوان »به منظور فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در احداث مسکن برای افراد نیازمند در این بخش در کمیته امداد اجرا می شود .

غفاری تصریح کرد: در سال گذشته خیران ماهنشانی مبلغ 541 میلیون ریال در قالب « طرح رضوان» برای کمک به احداث مسکن مددجویان تحت پوشش به این نهاد مساعدت کرده اند.

وی مشارکت مردم را در برنامه های این نهاد بسیار موثر عنوان کرد و افزود: با مشارکت خیران در بخش های مختلف خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه می شود.

ارسال نظرات