بوشهر- فرمانده سپاه جم با تاکید بر ضرورت تکریم مقام معلم گفت : امروز همه باید تکریم به معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۳۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان جم، سرگرد عبدالرضا ریزی فرمانده سپاه ناحیه جم در مراسم سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم، نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و ارج نهادن به مقام این قشر به بهانه ارج نهادن به مقام اساتیدی چون شهید مطهری، معمار و نظریه پرداز نظام و اساتیدی است که امروز در ادامه راه وی در جبهه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

 ریزی تصریح کرد: شهید مطهری از جمله دانشمندانی بود که کتاب را به خاطر رفع نیاز فکری جامعه می نوشت و هریک از کتاب های او نشانه زمینه پرسش و شبهه ای است که در آن روز در جامعه خودنمایی می کرد و آنچه برای او مطرح بود، این بود که کتاب، گرهی از گره های جامعه را بگشاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آینده اشاره و آن را یک نوع آزمون و امتحان الهی برای همه آحاد مردم عنوان و تاکید کرد: همه مردم با اميد و اعتماد به پاي صندوق ها بروند و مراقب فعاليت هاي رسانه ای دشمن باشند

وی خاطر نشان کرد: سعی نماییم در انتخاب های سرنوشت ساز به منویات رهبری گوش فرا دهیم چرا که دیدگاه های ایشان مسیر اصلی را نشان می دهد و هیچ موقع دچار عذاب وجدان نخواهیم شد.

ریزی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات و پای صندوق رای لبیک گفتن به ولایت است افزود: باید با حضور پر شور در انتخابات به دشمنان جواب دندان‌شکنی داده شود.

انتهای خبر/.

ارسال نظرات