گرامیداشت مقام معلم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در مدرسه نمونه علامه طباطبایی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گرامیداشت مقام معلم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و مسوولین اداره آموزش و پرورش و فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، فرمانده نیروی انتظامی، همچنین با حضور معلمین زحمت کش و دانش آموزان در مدرسه نمونه علامه طباطبایی شهرکرد برگزار شد.

همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم و به منظور تجلیل از فرهنگیان ، زنگ سپاس معلم در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی شهرکرد با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان ، فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه (2) شهرکرد (حوزه شهید فهمیده ) و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو و فرهنگیان آموزشگاه علامه طباطبایی در حضور پر شور دانش آموزان به صدا در آمد.

در ادامه پس از اجرای سرود ملی و سرود دانش آموزان به مناسبت نکوداشت مقام شامخ معلم، مدیر کل آموزش و پرورش طی سخنانی مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و گفت: درسی که به دانش آموز داده می شود باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد تا ماندگار شود.

در پایان مراسم از معلمین با اهدای لوح تقدیر شد و بار دیگر زنگ نمادین به پاس تجلیل از مقام معلم به صدا در آمد.

ارسال نظرات