بوشهر_ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر یکی از دستاوردهای حضور مردم در صحنه های مختلف است.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ مهراب کیانی در جمع بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) حوزه شهدای هسته‌ای، گفت: در آستانه رخداد بزرگی به نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم که این اقدام نماد مردم سالاری دینی است.

کیانی اظهار کرد: بسیاری از کشورهای عرب سعی دارند مناظراتی مانند انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار کنند اما به دلیل ضعف مدیریت و عدم همکاری بین سران کشورهای عرب قادر به برگزاری چنین برنامه باشکوهی نیستند.

این تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه ملت ایران دارای بصیرت بالایی هستند، افزود: با فعالیت‌هایی که امام خمینی(ره) انجام داد و مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده راه شد، امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی دارای اقتدار و جایگاه بسیار بالایی است.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا با ایران پشت میز مذاکره می‌نشیند حاصل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و این حضور مردم باعث شده است که دستاوردهای بزرگی مانند نیروگاه اتمی داشته باشیم.

کیانی بیان کرد: در همه دوران‌ها همه ملت زحمت کشیدند و امیدواریم این حرکت رو به جلویی که در کشور حاکم است را متوقف  نکنیم و برای تصمیم گیری در امورات کشور پای صندوق  رای حاضر شویم و هر کسی توسط مردم انتخاب شد به او کمک کنیم.

این فعال سیاسی عنوان کرد: در بین افرادی که نامزد انتخابی هستند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری فردی را انتخاب کنیم که نگاه به مردم و دستاوردهای داخلی داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها