همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی:
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، روز معلم و کار و کارگر همایش حکمت مطهر باحضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، معلمان، کارگران و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه و با تقدیر از زحمات دست اندرکاران برگزاری همایش حکمت مطهر با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری تمام توان و افکار خود را برای حفظ دین اسلام صرف کرد.

حجت الاسلام متین افزود: شهید مطهری کاری را انجام داد که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه انقلابی افراد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ضعف ما به مدیریت ضعیف برمی گردد، لذا هر جا ما انقلابی عمل کردیم پیشرفت حاصل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به نوشته روزنامه تایمز افزود: این روزنامه در نوشته های خود از شخصیت بزرگ مقام معظم رهبری سخن گفته و نوشته ،رهبر 78ساله انقلاب اسلامی ایران با یک سخنرانی هرآنچه آمریکا رشته کرده را پنبه و توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.

وی در ادامه با تشریح تعبیر انقلابی در جامعه عنوان نمود: حضرت آقا فرمودند، افراد انقلابی را در جامعه تند رو معرفی نکنید.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه سخنان خود افزود: اگر ما میخواهیم به امام حسین (ع)،حضرت ابوالفضل (ع) و شهید مطهری تاسی کنیم ،باید انقلاب را حفظ کنیم و برای حفظ انقلاب باید به کسی رای بدهیم که شاخص های انقلابی گری را داشته باشد.

وی در ادامه با توصیه به مسئولین برای رفع مشکلات مردم در جامعه اسلامی تصریح کرد: حضرت علی (ع) هنگام ظهر وقتی مردم شهر استراحت می کردند کوچه های شهر را دور میزدند تا مشکلات مردم را حل نمایند، روزی شخصی به حضرت گفت : "استراحت کنید،اماحضرت فرمودند: افرادی هستند که از روستاها دور می آیند و من باید مشکلات آنان را حل کنم"، لذا مسئولین ماهم باید چنین روحیه ای برای حل مشکلات داشته باشند.

حجت الاسلام متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، همه آحاد مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تشویق نمود.

گفتنی است، در ادامه مراسم ضمن اجرای تواشیح توسط گروه طه ،از کتاب همسفران آفتاب که به همت حوزه شهید فهمیده سپاه ناحیه ابهر تهیه و تدوین شده بود رونمایی شد.

کتاب همسفران آفتاب بیانگر زندگینامه و وصیتنامه شهدای دانش آموز شهرستان ابهرمی باشد .

لازم بذکر است، در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت و سایر بسیجیان که در طول سال 95 با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات