مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر:

توهین به شهدای مدافع حرم نتیجه حرام خواری است/ در هر عرصه ای مردم وارد شدند با سلامت عبور کردیم

بوشهر ـ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد در گردهمایی هفته عقیدتی سیاسی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت شهادت استاد مطهری، گفت: شهید مطهری شخصیتی بسیار انقلابی داشت و آثار وی از موثرترین و مفیدترین آثار در جامعه کنونی برای همه نسل ها است
کد خبر: ۸۸۵۴۹۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد در گردهمایی هفته عقیدتی و سیاسی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت شهادت استاد مطهری، گفت: شهید مطهری شخصیتی بسیار انقلابی داشت و آثار وی از موثرترین و مفیدترین آثار در جامعه کنونی برای همه نسل ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر اظهار کرد: دشمن با شناختی که از شیعه دارد به این نتیجه رسیده است که برای شکست در مقابل آن باید اعتقادات آنها را مورد حمله قرار دهد .

وی ادامه داد: از مهترین کارهایی که امروز در جامعه اسلامی دشمن برنامه ریزی کرده است کمرنگ کردن شهادت و انتظار فرج است که با بصیرت مرم با ناکامی مواجهه شده است.

انصاری نژاد با بیان اینکه توهین به مدافعان حرم و پاسداران اسلام را محکوم می کنیم، افزود: افراد که از مفسدین اقتصادی هستند امروز در جامعه به شهدای مدافع حرم و پاسداران اسلام توهین می کنند که این اهانت ها نتیجه حرام خوری آنان است.

وی ابراز کرد: افرادی که اقداماتی در جامعه انجام می دهند که برخلاف اسلام است هدفی جزء کم رنگ کردن اعتقادات مردم در جامعه ندارند، اما ملت ایران ثابت کرده اند که همیشه پشت سر ولایت فقیه هستند و به خون شهداء پایند هستند..

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر عنوان کرد: در دورانی که فضای جامعه غبار آلود می شود ابرهای فتنه همه جا را می پوشاند و تشخیص جبه حق و باطل سخت می شود.

انصاری نژاد بیان کرد: در دورانی که فضای جامعه نا مشخص است برخی افراد فرصت طلب که در جبهه دشمن بازی می کنند حق را به شکل باطل جلوه می دهند و باطل را کسوت حق می پوشانند تا به نتیجه ای که دشمن برنامه ریزی کرده است برسند.

وی ابراز کرد: در فتنه 88 اتفاقاتی که رخ داد با همه پیچیدگی هایی که در انتخابات وجود داشت پرودگار باری تعالی عنایت کرد و با همکاری مردم صالح با سلامت از این مسیر عبور کردیم./انتهای پیام


ارسال نظرات