خبرهای داغ:
رسول امامي
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج نايين ر به همراه تعدادی از کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به دیدار برادر جانباز حاج عباس پوربافراني رفتند
کد خبر: ۸۸۵۴۸۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از نايين؛در این برنامه که همزمان با ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری هم بود، سرهنگ اكبري –فرماندهي ناحیه نايين-و هیئت همراه به دیدار حاج عباس پوربافراني از یادگاران و جان برکفان عرصه دفاع مقدس از میهن رفتند و با ذکر سخن از شهید مطهری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را گرامی داشتند.
اكبري در این دیدار با اشاره به فعالیتهای عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نقش ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا را در پیشبرد اهداف و ماموریتهای فرهنگی، معنوی و بصیرتی کشور بسیار مهم و بسزا دانست.

وی خاطر نشان کرد:عرصه دین و سیاست کشور همچنان نیاز به تدابیر رزمندگان و ایثارگران زمان جبهه ها دارد و با همکاری و استفاده از تجارب آن عزیزان رسیدن به کمال و هدف نهایی معنوی و بصیرتی کشور سهل تر و کامل تر خواهد بود.

گفتنی است این یادگاران دفاع مقدس از نظام هم ضمن تبریک هفته پاسدار و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، حاضرین را به دلجویی و سرکشی و توجه بیش از پیش به جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها سفارش نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها