مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه رابر در جمع اعضای نیروی انتظامی این شهرستان رابر با اشاره به کلامی از شهید مطهری گفت : آدم خوب در سیستم بد نمی تواند خوب مدیریت كند و آدم خوب وقتی در سیستم بد قرار گیرد خوبیهای او در چهارچوب دفتر كارش محدود می شود
کد خبر: ۸۸۵۴۸۷۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه رابر امروز 13 اردیبهشت در جمع اعضای نیروی انتظامی شهرستان رابر با اشاره به کلامی از شهید مطهری گفت : به تعبیر شهید مطهری،آدم خوب در سیستم بد نمی تواند خوب مدیریت كند و آدم خوب وقتی در سیستم بد قرار گیرد خوبیهای او در چهارچوب دفتر كارش محدود می شود و تحت الشعاع سیستم بد قرار می گیرد .عكس این قضیه هم صادق است یعنی شما اگر بهترین ساز و كار حكومت و قوانین را هم داشته باشید آن انسانی كه بخواهد حكومت كند هر شیطنتی را كه بتواند با بهترین قوانین انجام می دهد. تمام جنایتهایی كه در عالم صورت می گیرد بر چسب قانونی دارد جز مجرمان و جانیان ساده لوح بقیه مجرمان در لوای قانون و ساز و كار قانونی عمل می كنند یعنی همه با همان مكانیزم موجود عقلایی عمل می كنند.

   حجت الاسلام محمدی در ادامه گفت : در منطق اسلام اینگونه نیست كه اگر كسی مسئولیتی را پذیرفت چه در دولت یا مجلس الی الابد حاكم باشد و به هر نحوی كه خواست اعمال حكومت كند. اصلا اینطور نیست بلكه یك مشروطیت دقیق و البته شرعی و دینی در كار است. هم با استبداد كه نفی مشروطیت است و هم با مشروعیت لائیك تفاوت دارد. حضرت علی (ع) ، اول حكومتشان فرمودند: من را می بینید كه دارم وارد حكومت می شوم. اگر وقتی از حكومت خارج شدم دیدید با امكانات و زندگی متفاوتی خارج از وضع متعارف خارج شدم، «فانا خائن» بدانید كه من خائنم. یعنی آن موقع خانه ۸۰ متری داشتم و حالا خانه ای ۳۰۰۰ متری دارم، «فانا خائن».

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رابر با اشاره به وظائف رئیس جمهور گفت : به محض این كه مسئولین در حكومت اسلامی از حدود الهی تجاوز و تعدی بكنند دیگر اصلا مشروعیت ندارند.

یکی از وظائف مهم رئیس جمهور رشد فضائل اخلاقی در جامعه است.شما ببینید این دولتی که دارد تاریخ مصرفش می گذرد رشد فضائل اخلاقی داشته یا رذائل اخلاقی؟!!

دادن مجوزهای رسمی به برگزاری کنسرتهای آنچنانی و نیز مجوز و اکران فیلمهایی مثل فروشنده و چراغ سبز نشان دادن به آمریکای جنایتکار و معاندان نظام آیا از فضائل اخلاقی است؟!

   در حكومت دینی منطق این است. چه مكانیزمی از این بالاتر كه می گوید: اگر شخصا و یواشكی هم خطا بكند، حتی مردم هم متوجه نشوند، این دیگر حق حاكمیت ندارد. به فرموده حضرت علی (ع) «بل اهل الورع و الصدق» بگرد دنبال آن هایی كه اهل ورع اند كه وقتی دستشان به اموال مردم رسید، شروع نكنند به بالا كشیدن.

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت :حالا ببینید آیا مجریان این دولت چقدر در حفظ بیت المال و امانتهای انقلاب و مردم کوشیدند؟!! نه تنها حفظ نکردند بلکه به دنبال از بین بردن و غارت آن بودند و به جای توبیخ ، از یکدیگر دفاع کرده و خویش را از ذخائر انقلاب  دانستند.

   وی خاطرنشان کرد:باید بدانیم که کدام یک از این شش نفر نامزد در پازل آمریکا بازی می کند؟کدام یک دنبال پیوند و مذاکرات و دلخوش به لبخند آمریکاست؟کدام یک سنگ آمریکا را به سینه می زند؟کدام یک از اراذل و اوباش در حصر دفاع می کند و کسانی را که خسارت های مالی و آبرویی به نظام وارد کردند را می ستایند؟اینها حکومت را به عنوان غنیمت می خواهند نه خدمت.

آمریکا می داند که اگر چنین کسی رئیس جمهور شود به راحتی پای میز مذاکره می آید و امتیاز می دهد و تعهدات آمریکایی هم نیاز به اجرا ندارد اما اگر کسی که از نیروهای مردمی و انقلابی باشد راه را بر آمریکا و حامیانش می بندد.لذا ما با انتخاب شخصی انقلابی و مردمی می توانیم سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام بزنیم.

 

 

ارسال نظرات