مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه زاوه خبر داد؛

اجرای بیش از 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه زاوه

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه زاوه از برگزاری بیش از 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۶۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
علی اصغرشجاعی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از برنامه ریزی و اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه زاوه خبر داد.

وی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره استاد علامه شهید مرتضی مطهری، افزود: سیره این استاد علم و معرفت باید سرلوحه و سرمشق برنامه های عقیدتی در سپاه و بسیج و حتی در زندگی ما باشد.

شجاعی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را یکی از مهمترین مناسبت های این معاونت در طی سال دانست و گفت: همیشه هدف اصلی این معاونت ارتقای سطح معرفت معنوی و ارزشی پایوران، سربازان وظیفه و بسیجیان بوده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه زاوه در پایان در تبیین مهمترین برنامه های این معاونت در طی این هفته اظهار داشت: دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور پایوران، سربازان وظیفه و بسیجیان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، برگزاری محافل انس با قرآن،  برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری یادمان های شهدای والامقام، برگزاری مسابقه نرم افزار طاغوت اعظم در سطح فرماندهان پایگاه ها، برگزاری مسابقه احکام جوانان در بین سربازان وظیفه،  برگزاری کوهپیمایی به یاد شهدا، نشست علمی تبیین سیره شهید مرتضی مطهری در سطح حوزه های مقاومت و ناحیه از جمله این برنامه ها است که انشاءالله با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت در طی این هفته اجرا می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها