رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انقلاب ما در امتداد انقلاب صدر اسلام است و شرط پیروزی نهایی، همراهی مردم و اعتماد آنها نسبت به رهبر الهی است.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (سه‌شنبه 12 اردیبهشت) در همایش جوانان انقلابی طی سخنانی با اشاره به دلایل پیروزی و شکست رهبران الهی گفت: به نظر می‌رسد همراهی مردم یکی از دلایل اصلی پیروزی رهبران الهی است. آنجایی که مردم با بصیرت عمل می‌کنند رهبران الهی هم پیروز می‌شوند.

وی افزود: برای مثال در زمان پیامبر اسلام(ص) آنجایی که مردم با پیامبر هستند 3 سال ایشان و تمام مسلمانان به معنای تمام در محاصره بودند ولی شرایط به دلیل همراهی مردم قابل تحمل بود و آنجایی که مردم همراهی نکردند ماجرای جنگ احد اتفاق افتاد.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: در زمان انقلاب اسلامی هم کسانی که خود را در عرض امام خمینی (ره) دیدند ولو آنکه مرجع تقلید بودند شاهد بودند که چه اتفاقی برایشان افتاد.

وی با بیان اینکه در مدل اداره جامعه اختیارات ولی فقیه با اختیارات پیامبر هیچ فرقی ندارد، گفت: امروز انقلاب ما در امتداد انقلاب صدر اسلام است و شرط پیروزی نهایی، همراهی مردم و اعتماد آنها نسبت به رهبر الهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم، اظهار داشت: در این مرحله استراتژی بسیج، تحکیم رابطه بین امت و امام جامعه است. روزی که انقلاب، مردم محور نباشد روز مرگ انقلاب است. کسانی که در گذشته بحث مردم‌سالاری را مطرح کردند این واژه را دزدیده بودند زیرا مردم‌سالاری متعلق به انقلاب اسلامی است.

به گزارش تسنیم،سردار غیب‌پرور تصریح کرد: ما در یک گذرگاه تاریخی انسانیت قرار داریم که اگر توانستیم آن را رد کنیم موفق خواهیم شد امروز دولت‌ها باید به فرمان‌های رهبر الهی واقعا عمل کنند اگر ما امروز غفلت کنیم و درون ما نفوذ پیدا کند دیگر آمریکایی‌ها اجازه نخواهند داد در این کشور ندای الله‌اکبر بلند شود.

وی ادامه داد: ما باید با اتکا به داشته‌های درونی خود، حرکت کنیم؛ حرکت دانشجویی بیدار کننده بقیه اقشار جامعه است و در این مسیر بسیج سایه‌بان همگان است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم احسان یاوری مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران تودیع و هادی قاسمی مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی تهران معرفی گردید.
ارسال نظرات