مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مشکلات کشور ما با اصولگرائی و اصلاح طلبی حل نمی شود

مشکلات کشور ما با اصولگرائی و اصلاح طلبی حل نمی شود، چرا که مشکل مملکت ما با انقلابی گری حل می شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۶۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان خرمدره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مشکلات کشور ما با اصولگرائی و اصلاح طلبی حل نمی شود مشکل مملکت ما با انقلابی گری حل می شود،به فکر اصلاح طلبی و اصول گرائی نباشید.

حجت الاسلام متین افزود: اگر وجود امامان نبودن الان این دین نبود، در ثواب زیارت عاشورا احادیث و روایات فراوانی آمده است که نشان از مقام والای امام حسین(ع) دارد.

وی با اشاره به ثواب زیاد زیات امام حسین(ع) اظهار داشت: ثواب بالای زیارت امام حسین (ع) علت اصلی آن است که امام حسین بدون حساب وکتاب برای دین خدا کار کرد و خداوند هم بدون حساب و کتاب برای امام حسین(ع) بخشش می کند، امام حسین(ع) هرآنچه را که داشت را در طبق اخلاص گذشت و خداوند هرچقدر به امام حسین بدهد چیزی ازش کم نمی شود .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مقام بالای شهید مطهری تصریح کرد: استاد مطهری دقیقا راه امام حسین را ادامه داد و جان خودرا فدا کرد، مبنای نظام فکری ما تفکرات شهید مطهری است ، استاد مطهری تونست در انقلاب اسلامی سره از ناسره را تشخیص بدهد،انقلابی و غیر انقلابی را تشخیص می داد .

حجت الاسلام متین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن گفت: مقام معظم رهبری دوسال است که در خصوص انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سخنرانی میکند، زمانی که هرجا مسئولین انقلابی بودند و انقلابی حرکت کردند موفق بودیم .

وی افزود: وقتی کشور می تواند موشک بالستیک درست بکند، آیا نمی تواند سایر اقلام مایحتاج داخلی اعم از گوشی یا اقلام مشابه را در داخل بسازد؟

متین گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در خلیج فارس، پالایشگاهی ساخت که توان تولید ۱۲ میلیون لیتر در کشور را دارد، تمام دولت های بعد انقلاب در خصوص اشتغال ضعیف عمل کرده اند.

وی گفت: یک عده در این کشور تقبیح انقلابی گری می کنند، و سرکوفت به افراد انقلابی می زنند، افراد انقلابی دنبال منافع انقلاب هستند، دنبال منفعت انقلاب باشید.

حجت الاسلام متین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: چهره آمریکا را بزک نکنید، اما افرادی در داخل کشور هستند که اندیشه های غلطی دارند و سعی بر بزک کردن چهره امریکا دارند .

وی گفت: مردم از اصول گرائی و اصلاح طلبی خسته شده اند، در انتخابات پیش رو ببینید کدام کاندیدا انقلابی تر است به آن رای بدهید.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) در پایان با اشاره به اینکه مردم نسبت به رای خود مسئول هستند، خاطر نشان ساخت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و هیچ دخالتی در انتخابات و حزب گرائی نداشته و نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار