بوشهر_ فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به ضرورت تبیین شاخصه های فرد اصلح برای انتخاب، گفت: فرد اصلح با روشنگری انتخاب و وارد عرصه خدمت به مردم شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۶۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ سرهنگ عبدالرضا دشتی در گردهمایی سیاسی ویژه هفته عقیدتی و سیاسی در جمع فرماندهان حوزه‌های پایگاه‌ها و بسیجیان شهرستان بوشهر، گفت: ایام و مناسبت‌هایی که در آن قرار داریم برای یک مسلمان بسیار ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است و برنامه هایی که طراحی می شود باید در شان و منزلت امام عصر(عج) باشد.

فرمانده ناحیه بوشهر اظهار کرد: پاسداران اسلام از دوران امام حسین(ع) تا کنون مدافع حریم ولایت و اسلام بوده‌اند و در همه این دوران‌ها مظلوم واقع شده‌اند و برخی با همکاری دشمنان واقعی اسلام دست به تخریب این نهاد مقدس می‌زنند.

دشتی با بیان اینکه باید حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم، افزود: در آستانه یک رویداد بزرگ به نام انتخابات هستیم که همه مردم و مسئولین باید تلاش کنند تا یک انتخابات پرشور برگزار شود.

وی ادامه داد: برخی افراد در انتخاب دچار مشکل هستند که باید با برگزاری نهضت‌های روشنگری و بیان شاخصه‌های فرد اصلح با توجه به بیانات رهبری کمک کنیم تا فرد مورد نظر مردم وارد عرصه خدمت رسانی شود.

فرمانده ناحیه بوشهر بیان کرد: به دلیل اینکه سالروز رحلت امام خمینی(ره) مصادف با ماه مبارک رمضان است، در سراسر شهرستان بوشهر برنامه‌های باشکوهی برگزار خواهد شد. 



ارسال نظرات