بوشهر_ با حضور جانشین فرماندهی منطقه چهارم ثارالله ندسا تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۵۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، سردار حبیب الله میرزایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه افزود: در بسیج خادمی افتخاری بس بزرگ است.

سردارمیرزایی اظهار داشت:کسی در امور و وظایف و ماموریت های خود موفق خواهد بود که قدر فرصت ها را بداند و کسانی که فرصت ها را بشناسند بخوبی می توانند از آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد:بسیج نیاز به لباس ندارد و در هر مسئولیتی انسان می تواند بسیجی باشد و بسیج پشتوانه مملکت و نظام بوده و خواهد بود.

میرزایی خاطرنشان کرد:بسیج یعنی بدنه ملت، بسیج یعنی امت واحده، مدافع نظام و انقلاب و ولایت.

وی گفت:بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام با آن مقام روحانیت و معنویت نسبت به بسیجی بودن خود افتخار کرده و به آنان غبطه می خورد.

وی تاکید کرد:بسیج را باید تقویت کرد هر طوری که امکان دارد، یکی با مال خود، یکی با وقت خود و یکی با علم خود باید به این شجره طیبه و این یادگار امام کمک کرده و آن را تقویت کند.

در پایان برنامه برادر پاسدار علی ادرسی تکریم و سروان پاسدار اکبر اسماعیلی آزاد بعنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک معارفه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها