مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ:

سپاه همیشه در دفاع از ارزش ها پیشگام است

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ: سپاه همیشه در دفاع از ارزش ها که مهمترین آن دفاع از دین است پیشگام بوده و هست .
کد خبر: ۸۸۵۴۸۳۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت سرداران کربلا به حضور خانواده معزز پاسدران سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با تأکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: ۲۹اردیبهشت ملت ما یک آزمون بزرگ را در پیش دارند و در سی و پنجمین انتخابات انقلاب اسلامی و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراها شرکت می کنند .

وی افزود : حضور در پای صندوق ها مهم است اما شیرینی این حضور به خوب رأی دادن است که با انتخاب فرد اصلح شهد و شیرینی آن را همیشه احساس کند و در یادش بماند. هرانتخاب نادرست چهل سال مملکت را عقب می اندازد.

گواهی با اشاره به ولادت قهرمانان کربلا و روز پاسدار و جانباز تصریح کرد: نیروهای جان برکف سپاه همیشه ثابت کرده اند که پاسدار راستین انقلاب و ارزش های آن و مدافعان واقعی ولایت هستند و بدون تردید هرجا تهدیدی احساس شود سپاه آن جا حضور دارد و دفاع می کند .

وی افزود: سپاه همیشه در دفاع از ارزش ها که مهمترین آن دفاع از دین است پیشگام بوده و هست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد : پاسداری ازنام شهدا یک ارزش و دفاع از ارزشهاست لذا باید نام شهید و خانواده شهید را تکریم نمود و در مجالس اگر پدر و یا مادر شهید وارد شود او را احترام کرد و در بالای مجلس نشاند .


ارسال نظرات