خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که رئیس جمهور آینده نسبت به استان خوزستان انتظار می‌رود که عدالت را ایفا کند، گفت: خوزستان نقش بسزایی در اقتصاد، تأمین امنیت کشور دارد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده  با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: در کشورهای برخوردار از مردم‌سالاری که رأی مردم در اداره جامعه تأثیرگذار هست، حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار با اهمیت است؛ در ایران که مردم سالاری دینی وجود دارد این موضوع از اهمیت بیشتری برخودار است.

وی با اشاره به این‌که حضور پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و استمرار آرمان‌های انقلاب است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع لبیک به دعوت امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب است؛ در 29 اردیبهشت‌ماه امسال نیز شاهد این حضور کامل خواهیم بود.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در همه کشورها حضور مردم شاخص مهمی برای توسعه اجتماعی و بیانگر اهمیت مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

وی با اشاره به این‌که در ایران اسلامی نگاه دوستان به حضور مردم در انتخابات است و به حضور پر شور و کامل امیدوار دارند، ادامه داد: نگاه دشمنان به انتخابات نیز همراه با حضور کم‌رنگ است که ان‌شاءالله هیچ وقت به آرزوی خود نخواهند رسید.

آیت الله حسن زاده با اشاره به این‌که مهم‌ترین شاخص برای رئیس جمهور آینده فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن است، عنوان کرد: رئیس جمهور باید انقلابی باشد که در نتیجه آن آرمان‌گرایی، اخلاص، خدمت بدون منت، ایثار و فداکاری، دوری از انحرافات مالی، وحدت، همدلی و همفکری به وجود خواهد آمد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: یکپارچگی در میان مردم، توجه به نقش ایران در معادلات منطقه و بین‌المللی باید از اولولیت‌های نخست کشور را شناسایی کردند؛ وقتی روحیه انقلابی باشد شاخص‌های دیگر آن نیز ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که از میان نامزدهای موجود همه آنها باقی نخواهند ماند و انصراف می دهند، گفت: مهم‌ترین اولویت رئیس جمهور آینده که رهبرمعظم انقلاب نیز به آن اشاره داشتند اقتصاد است.

اقتصاد به عنوان مهم‌ترین چالش کشور اولویت رئیس جمهور آینده باشد

آیت الله حسن‌زاده با بیان این‌که اقتصاد مهم‌ترین چالشی از که کشور با آن مواجه است و نامگذاری سال‌های اخیر به این موضوع بیانگر اهمیت و جایگاه آن است، گفت: رئیس جمهور آینده باید از کلی‌گویی اجتناب کند و باتوجه به خلأ و چالش‌های موجود برنامه‌ای برای فعالیت و عمل داشته باشد

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این‌که رئیس جمهور آینده نسبت به استان خوزستان انتظار می‌رود که عدالت را ایفا، ادامه داد: خوزستان نقش بسزایی در اقتصاد، تأمین امنیت کشور دارد و بخش عمده‌ای از اقتدار کشور مربوط به استان است؛ تخصیص و پرداختن به خوزستان سهم آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها