خبرهای داغ:
محسن براتی
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه درچه
عابدی: مقطعی از زمان که در آن حضور داریم نظام های حاکمیتی با تبلیغ های وسیع ضد انتخاباتی توسط رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود سعی در تبلیغ عدم حضور مردم در انتخابات دارند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۰۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه درچه گفت: همزمانی زمان هفته عقیدتی ساسی و بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری با اعیاد شعبانیه ، حال و هوای خاصی را  در جامعه به همراه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید عابدی افزود: مقطعی از زمان که در آن  حضور داریم نظام های حاکمیتی با تبلیغ های وسیع  ضد انتخاباتی توسط  رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود سعی در تبلیغ عدم حضور  مردم در انتخابات دارند.

حجت الاسلام عابدی گفت: دشمن با هجمه های وسیع به صورت ویژه بر روی افکار مردم کشورهای مسلمان و به صورت خاص بر نظام ولایی جمهوری اسلامی فعالیت می نماید و با وجود این فضا و دشمنی استکبار، هفته عقیدتی سیاسی موقعیت خاصی برای مربیان متعهد و با بصیرت بوجود آورده است تا این تبلیغات دروغین را خنثی نمایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه درچه از تشکیل قرارگاه هفته عقیدتی خبر داد و گفت: در این هفته برنامه های ویژ ه ای برگزار خواهد شد و فعالیت های فرهنگی، عقیدتی با  تجلیل از مربیان بسیجی که در مدارس خدمت می کنند شروع شده است.

سعید عابدی، برگزاری برنامه ها و جلسات بصیرتی و اردوهای فرهنگی، تجلیل از منادیان تعلیم و تربیت، خانواده شهدا و مدافعین حرم  و بازدید جانبازان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها