فرمانده سپاه ناحیه دهلران نقش خانواده را در انجام وظیفه پاسداران مهم وحساس دانست.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ علی آبدونی،فرمانده سپاه ناحیه دهلران، در مراسم روز پاسدار در شهرستان دهلران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: روز پاسدار که به مناسبت ولادت باسعادت امام حسین(ع) نامگذاری شده است و این وظیفه ما را سنگین کرده، چرا که وظیفه ما شغل نیست بلکه تکلیف وسربازی ولایت است.

وی نقش خانواده را در انجام وظیفه پاسداران مهم وحساس دانست وگفت: انتظار داریم که خانواده های پاسدار مثل همیشه نقش حامی خود را ایفا نمایند.

فرمانده سگاه ناحیه دهلران با اشاره به اینکه رزمندگان سپاه شهدا دانش آموخته مکتب حسین هستند، گفت: امام حسین اسوه قیام و ایستادگی در برابر طاغوت و معلم بزرگ تاریخ بشیریت و مسلمانان است و هر آزاده ای که خواهان دفاع از دین خود است امام حسین الگوی اوست و این شیوه پاسداران سپاه است.

وی ادامه داد: این انقلاب نیاز به پاسدارانی داشت که پیروان واقعی راه و روش امام حسین(ع) و بهترین مدافع و پاسدار انقلاب و شرافت مردم باشند و این فلسفه نامگذاری روز پاسدار است.

سرهنگ آبدونی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه برخواسته از بطن جامعه هستند، اضافه کرد: سپاه پاسداری از انقلاب، مردم و مقاومت در برابر ظالمان و طاغوت را از اصلی ترین اهداف خود می داند.

وی اظهار کرد: جوانان و پاسداران در اوایل انقلاب با نثار خون خود، حتی ذره ای از خواسته و حق خود نگذشتند و این نشان از عشق و علاقه آنان به ولایت و راه و مکتب حسینی است.

میدحه سرایی، قرائت شعر و خاطره گویی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.


ارسال نظرات