به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار مراسمی در حسینیه سپاه ناحیه دهلران برگزار شد
کد خبر: ۸۸۵۴۷۸۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ همزمان با اعیاد شعبانیه وروز پاسدار مراسمی با حضور خانواده های کارکنان در محل حسینیه شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

حجت الاسلام مرادی، مسؤل دفتر نمایندگی ناحیه دهلران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهارداشت: ما وهمه مردم میدانیم که آرامش امروزجامعه رامدیون سبز پوشان جامعه وعوامل سپاه پاسداران هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ناحیه دهلران به حماسه ماندگار حسینی در جهت حفظ دین اسلام و شباهت کار پاسداران به کار امام حسین علیه السلام اشاره کرد و بیان نمود: نام گذاری ولادت امام حسین علیه السلام به نام پاسدار افتخار بزرگی برای پاسداران کشور است پاسداران انقلاب اسلامی میراث دار سید و سالار شهیدان هستند امام حسین علیه السلام زمانی که که احساس کردند اسلام از مسیر اصلی خارج شده است به امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و در این راه قیام نیز کرد و حماسه جاودان کربلا را رقم زد پاسدارن انقلاب اسلامی نیز به تبعیت از سالار شهیدان در ۸ سال دفاع مقدس و تا به اکنون و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه از اسلام و مرز های اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی تصریح نمود: سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب و اهداف مقدس حضرت امام (ره) است و رضایت از عملکرد سپاه از جانب مقام معظم رهبری مد ظله العالی مهر تائیدی بر این اهداف بلند است.

ارسال نظرات