خبرهای داغ:
همزمان با هفته کارگر فرماندار شهرستان برخوار و رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان از دو واحد تولیدی شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۶۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ همزمان با هفته گرامیداشت مقام کارگر تاجمیری فرماندار شهرستان برخوار، خدایی بخشدار مرکزی برخوار و علی نقی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان از دو واحد تولیدی شهرستان بازدید و ضمن دیدار با مدیران این شرکت‌ها و مشاهده فرایند تولید و انتظارات آن ها، از زحمات کارآفرینان و کارگران شهرستان تقدیر کردند.

طی این بازدید مقرر شد واحد‌های تولیدی در صورت وجود مشکل در روند تولید، این مشکلات در سه سطح (شهرستان، استان و ملی) پیگیری شود که سطح اول در شهرستان در قالب کارگروه اشتغال شهرستان است که در صورت حل و فصل نشدن مشکل در این کارگروه، موضوع به استان ارجاع پیدا کند و در نهایت در صورت وجود مشکل در قوانین و مقررات، این مشکل انعکاس پیدا کند.

دو واحد تولیدی مورد بازدید شرکت چینی اصفهان بود که طرح توسعه را اجرا کرده اند و تعداد نیروی انسانی از ۱۲۰ نفر به ۳۰۰ نفر افزایش پیدا کرده، همچنین تولیدات خود را از یک محصول به کل سرویس چینی ارتقا داده است و دیگری شرکت اطلس پمپ سپاهان بود که توانسته است با بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار، بیش از ۴۰ قطعه حساس برای ایران خودرو و سایپا تولید کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها