دبیر کل کانون انجمن کارفرمایی منابع خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:
دبیر کل کانون انجمن کارفرمایی منابع استان خراسان رضوی بیان داشت: نرخ سود تسهیلات بانکی بسیار بالاست و این برای واحدهای تولیدی مقرون به صرفه نیست به همین دلیل واحدهای تولیدی ما با بحران عدم تولید مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۶۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
حسین خانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: آنچه باعث رکود در واحدهای صنعتی شده است کمبود نقدینگی است.
 
وی ادامه داد: نرخ سود تسهیلات بانکی بسیار بالاست و این برای واحدهای تولیدی مقرون به صرفه نیست به همین دلیل واحدهای تولیدی ما با بحران عدم تولید مواجه شده‌اند و عدم تولید باعث از بین رفتن فضای کسب و کار شده است.
 
خانی‌زاده با اشاره به اینکه عملکرد دولت منبعث از وضعیت فعلی است، بیان داشت: چنانچه بانک‌ها نقدینگی را تامین کنند و بدهکاری صنعتگران و کارفرمایان به مدت 5 سال به حالت تعلیق درآید با رونق تولید و اشتغال را شاهد خواهیم بود.
 
وی عنوان داشت: رابطه اداره دارایی و کارفرمایان بایستی با حفظ منافع متقابل باشد.
 
دبیر کل کانون انجمن کارفرمایی منابع استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمایت سازمان‌ها و نهادهای دولتی، دفاع مشروع از حقوق کارفرمایان، ارائه تسهیلات بانکی با نرخی کم سبب افزایش تولید و در نتیجه اشتغال خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز و موفق عمل کرده است و ما از این نیروی مردمی انتظار حمایت مالی نداریم بلکه خواسته ما حمایت معنوی جهت رفع مشکلات کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها