خبرهای داغ:
جلسه نهضت روشنگری با حضور استادحسین عباسیان از کارشناسان سیاسی شهرستان نجف آباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) در مسجد امیرالم‍ومنین یزدانشهر به همراه نمازمغرب و عشاء برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۴۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسج از نجف آباد؛ استادحسین عباسیان از کارشناسان سیاسی با اشاره به انتخاب نادرست و عواقب آن گفت ما نمی توانیم اشتباه کنیم و از رهبری انتظار معجزه داشته باشیم.ژ

وی با تاکید بر لزوم درس گیری از مبعث و با اشاره به انتخابات پیش رو،حضور در ادوار مختلف انتخابات از اوایل انقلاب تاکنون را با هدف شعار اسلام و عمل به مبانی آن بیان کرده وگفت: اساس حرکت امام و شهدا شعار اسلام وآرمان گرایی نسبت به این موهم بوده وحضور گسترده در انتخابات امری ضروریست.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر دشمنی همیشگی استعمار و یهود با انقلاب و اسلام از روی بغض وکینه افزود،یهودیان همواره از روی غضب با حضور در کشورهایی همچون بوسنی،میانمار وسایر کشورهای مسلمان در جهت قتل عام مسلمانان وجلوگیری از گسترش اسلام گام برداشته اند.

عباسیان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر تلاش دشمنان جهت گره زدن مشکلات اقتصادی به دین برای مانع نشان دادن آن در مسیر پیشرفت، این را ناشی از کینه توزی استعمار دانسته وگفت:مشکلات فعلی ناشی ازسوءمدیریت برخی از مدیران است وافزود،مدیریت انقلابی و پر تحرک سبب پیشرفت وعامل موفقیت ونقیض آن سبب ناکارآمدی بوده است.

وی یاد آور شد دوعامل منابع وعامل انسانی گسترده درکنار مدیریت انقلابی در کشور ما میتواند سبب پیشرفت و کارایی شود.

عباسیان در پایان سخنان خود با بیان توصیه های رهبری نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری و حق و تکلیف بودن انتخابات پیش رو بر هرشخص سخنان خود را به پایان رساندند.

و در پایان با اهداء جوایز به بسیجیان فعال پایگاه امیر المومنین همراه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها