خبرهای داغ:
همزمان با سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) همایش تجلیل از جانبازان انقلاب و دفاع مقدس با عنوان «اسوه های ایثار» در دارالشهدای آران و بیدگل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل به نقل از شبستان، دبیر همایش «اسوه های ایثار» گفت: اعیاد شعبانیه و به ویژه ایام زادروز بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به عنوان روز جانباز نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای پیوند موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مناسبت ‌های مذهبی است.

همایش «اسوه های ایثار» در دارالشهدای آران و بیدگل برگزار می شود

حسن نبوی زاده افزود: بر همین اساس و به منظور تجلیل از جانبازان و تکریم خانواده معظم آنان، همایش اسوه های ایثار، روز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ تا ۱۹در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) کوی فخارخانه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: در این مراسم، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس مرکز اسناد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 نبوی زاده با اشاره به اینکه در این همایش علاوه بر جانبازان و ایثارگران، از خانواده جانبازان متوفّای شهرستان تجلیل خواهد شد، افزود: همایش اسوه های ایثار با همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت ابوالفضل(ع) فخارخانه برگزار می شود.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، با تقدیم ۸۲۰ شهید، ۲ هزار جانباز، ۸۳ آزاده و ۶ هزار و ۷۰۰ رزمنده به میهن اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس و نثار جان بیش از یک درصد جمعیت خود در راه حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رتبه نخست ایثارگری را در کشور به خود اختصاص داده و به عنوان دارالشهدای ایران اسلامی شناخته می شود

ارسال نظرات