فرماندار عسلویه:

پاسداران حافظ ارزش ها و مایه عزت و اقتدار کشورند

بوشهر_فرماندار عسلویه گفت:پاسداران حافظ ارزش ها و مایه عزت و اقتدار کشورند
کد خبر: ۸۸۵۴۷۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، فرماندار این شهرستان عصر دیروزدر جمع پاسداران سپاه ناحیه عسلویه ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: بدون شک رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس، درراه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراموش‌شدنی نیست.
عبدالله نادری با اشاره به اینکه روز پاسدار روز مقاومت و پایداری است، افزود: از امام حسین (ع) به‌عنوان پاسدار بزرگ اسلام نام می‌برند به همین علت روز ولادت ایشان را روز پاسدار نامیدند.
فرماندار عسلویه پاسداران را حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مایه عزت، سربلندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان دانست و ادامه داد: امروز پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای آن نه‌تنها وظیفه پاسداران بلکه وظیفه هر مسئول و خدمتگزار در این نظام است.
نادری تصریح کرد: تلاش و پیشرفت مستمر امروز پاسداران نیز در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و نظامی که موجب آسایش و امنیت پایدار میهن عزیز اسلامی‌ شده، شایسته تقدیر و تجلیل است.
این مقام مسئول در پایان بابیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادار ایشان بزرگ‌ترین الگو و اسوه برای پاسداران هستند بیان داشت: پاسداری معانی گسترده‌ای دارد که پاسداری از مرزها، ارزش‌ها، پاسداری از جامعه اسلامی و پاسداری از نفس تنها گوشه‌ای از این مفاهیم عظیم است.


ارسال نظرات