مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

زمان شناسي و نيازشناسي از ویژگی های بارز شهید مطهری بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: از جمله ويژگي هاي برجسته و كم نظير شهید مطهری كه مي تواند براي اساتيد و مربيان و حتي فرماندهان، مديران و كارشناسان، درسي ارزشمند باشد، زمان شناسي و نيازشناسي است.
کد خبر: ۸۸۵۴۷۰۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته عقیدتی در سپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه بیان داشت: یکی از اهداف سپاه انتشار مفاهیم انقلاب اسلامی و رساندن آن به سراسر دنیاست و اصل کار سپاه ترویج کار فرهنگی در جامعه است.
 
وی اضافه کرد: شهيد مطهري (ره) با مجاهدت هاي علمي و معنوي فراوان، از خود شخصيتي ساخت كه جامع فضائل انساني و الهي بود، از جمله ويژگي هاي برجسته و كم نظير او كه مي تواند براي اساتيد و مربيان و حتي فرماندهان، مديران و كارشناسان، درسي ارزشمند باشد، زمان شناسي و نيازشناسي است.
 
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ابراز داشت: خدماتی که شهدانی مثل شهید مطهری (ره) کرده اند باید مورد بحث و گفتگو قرار گیرد نه فقط به زندگی نامه آنها بپردازیم.
 
وی خاطر نشان کرد: باید بدانید برای چه دشمن به دنبال ترور این چنین دانشمندانی در اوایل انقلاب بوده و برای چه شهدای هسته ای را در چند سال اخیر ترور کرده اند؟ و باید بیش از این به خدماتی که شهدا به انقلاب کرده اند بپرداریم.
 
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری نشست های ویژه صالحین، دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه ورزشی، دیدار از خانواده شهداء و ایثارگران، غبار روبی مزار شهداء و برگزاری محافل انس باقرآن از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بوده که در طول این هفته توسط تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و حوزه های مقاومت برگزار خواهد شد.
 
در ادامه عباس ابراهیمی مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی عنوان کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی با تمام همت و اهتمام خود در اجرای برنامه های هفته عقیدتی در ناحیه و حوزه ها قدم بر خواهد داشت و این را افتخار خود می داند در پاسداشت یاد و خاطره شهید مطهری (ره) قدمی برداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها