آمار «زاد و ولد» در سال 95/

امیرحسین و ابوالفضل محبوب‌ترین اسامی انتخابی پسر دراشکذر سال ۹۵

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر عنوان کرد: امیرحسین و ابوالفضل، محبوب‌ترین اسامی پسر انتخاب شده توسط والدین در سال 95 هستند.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اشکذر با بیان اینکه تعداد متولدان سال ۹۵ این شهرستان ۵۵۷ نفر بوده‌اند گفت: نرخ رشد جمعیت شهرستان اشکذر در سال گذشته ۱.۷ بوده است.

محمد جلال عسکری به تعداد ثبت ازدواج در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال ۹۵، ۱۱۷ فقره ازدواج در سطح شهرستان به ثبت رسیده است که برای همه زوج‌های جوان آرزوی زندگی سرشار از نشاط و خرمی را داریم.

وی در ادامه به فراوانی نام‌های پسر در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: شال گذشته نام‌های امیرحسین، ابوالفضل، محمدطاها، امیرعباس، امیرعلی، علی‌اصغر، سبحان، علیرضا، محمدحسین و علی جزء ده اسم پرطرفدار پسر در شهرستان اشکذر بوده است.

عسکری نام‌های فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه، الناز، آتنا، رها، یسنا، نازنین زهرا و هستی را جزء ده اسم پرشمار دختر در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود دوازده هزار نفر از اهالی شهرستان اشکذر برای تعویض شناسنامه خود به این اداره رجوع کرده‌اند.

ارسال نظرات