نماینده ولی فقیه در استان معلمی را شغلی مقدس عنوان کرد و گفت: معلم پرورش‌دهنده فکر و روح است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۴۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از منتخبین استان با بیان اینکه انقلاب را با قطب‌بندی‌ها وسیاسی‌بازی‌ها نمی‌شود حفظ کرد، اظهار داشت: برای حفظ انقلاب باید وحدت و همدلی وجود داشت و قطب بندی‌ها موجب ایجاد ضربه زدن به انقلاب می‌شود و انقلاب از راه اصلی خود باز می‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان نزد ما امانت هستند عنوان کرد: انتخابات باید با بصیرت انجام شود و نباید با این سیاسی بازی‌ها آن را پیش‌برد.

امام جمعه شهرکرد افزود: رقابت و نشاط خوب است اما نه با حزب بازی، امروز انتقادها از یکدیگر هم حزبی شده است و براساس واقع‌گرایی نیست.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نباید گرفتار حاشیه شویم تصریح کرد: استقلال و ماندگاری در مسیر دین را باید به جوانان تبیین کنیم و نباید با دو قطبی قرار دادن موجب تنش در جامعه شویم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان اینکه یک راه اصلی وجود دارد که همان ولایت است غیر از این راه هر راهی بیراهه است ادامه داد: در هر حزب و دسته‌ای قرار بگیریم حجت خدا نیست، حجت خدا راه ولایت است راهی که در آن انسان مؤاخذه نمی‌شود.

وی گفت: فرصت معلمی فرصت ویژه‌ و خاص است، همه شغل‌ها در خدمت جسم انسان است اما معلمی در خدمت جان انسان است و معلم پرورش‌دهنده فکر و روح است.

عبدالرسول عمادی نیز در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از منتخبین استان اظهار کرد: معلمان هستند که آیندسازان کشور را تربیت می‌کنند و این امر باید با مدارا باشد چرا که خشونت در تعلیم موجب درگیری و تمایز در آموزش می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش معلمی را مقدس‌ترین شغل عنوان کرد و گفت: در قرآن نیز بسیار به تعلیم و تربیت پرداخته شده است.

ارسال نظرات