نهادینه شدن سبک زندگی دینی کار کیفی است که وظیفه کمیته امداد در این خصوص فعالیت موثر برای پیشگیری از آسیب در خانواده ها است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۱۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان فعال این نهاد در بخش نماز، فعالیت جهادی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان را موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و برآن تاکید کرد.

هدایت صفری افزود: ما امت پیامبری هستیم که الگوی حسنه است و انسان با شناخت دقیق از جایگاه انسانی خود می تواند از این الگوی رفتاری کامل به درستی استفاده کرده و در زندگی خود جاری کند .

وی با بیان اینکه وظیفه ما درکمیته امداد این است که از رفتار و شیوه پیامبر(ص) در رسیدگی به نیازمندان در حوزه کاری خود استفاده نماییم ، اظهار داشت: با این نگاه فرصت سازی شده و تهدید ها به فرصت های خدمت رسانی اثربخش به نیازمندان تبدیل می شود .

صفری در ادامه با اشاره به رویکرد اقتصادی مقام معظم رهبری در نامگذاری سالها ، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به اقتصاد، نشان دهنده اهمیت این موضوع و ناکارآمدی در حوزه اقتصاد است که نیاز است همه در این بخش احساس مسئوليت کرده و فعالیت نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه نامگذاری امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با محوریت تولید و اشتغال تبیین شده است ، ادامه داد: باید برنامه ریزیها به سمتی هدایت شود که موجب خروجی اثربخش در حوزه ایجاد اشتغال برای مددجویان شده و زمینه خوداتکایی آنها فراهم شود.

صفری با تاکید براینکه توانمندسازی مددجویان از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد است ، گفت : هنر ما در کمیته امداد توانمند کردن جامعه هدف است که با داشتن نگاه فرابخشی در همه حوزه ها و فعالیت زنجیره ای و اثربخش در همه بخش ها محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه با نهادینه شدن اصلاح الگوی مصرف در خانواده ها تاب آوری اقتصادی در آنها ایجاد خواهد شد ، افزود : با گفتمان سازی مناسب در همه بخش ها ، برنامه ریزی صحیح و اثربخش و مدیریت زمان اقتصاد خانواده های نیازمند مقاوم شده و در برابر مخاطرات و تکانه ها ایستادگی خواهد کرد.

صفری هدف گذاری برای هرنوع فعالیت در کمیته امداد را با بسیج امکانات در همه سطوح و استفاده از تخصص و تعهد کارکنان در کنارهم را موجب ارائه خدمات اثربخش در حوزه توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: با انسجام و همدلی و انجام کارهای نو برمحور دانش اقتصاد مقاومتی در خانواده ها شکل خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه برخی از کارهای کیفی درکوتاه مدت اثرخود را نشان نمی دهد و نیازمند کار مستمر دراین بخش ها است، گفت: نهادینه شدن سبک زندگی دینی کار کیفی است که وظیفه ما در این خصوص فعالیت موثر برای پیشگیری از آسیب در خانواده ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: داشتن نگاه کیفی درکنار فعالیت کمی در کارها زنجیره ای از ارزش را بوجود آورده و در حوزه های مختلف اثربخش خواهدبود .

صفری با اشاره به اینکه بیش از 20هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی و ایجاد مقاومت اقتصادی این خانواده هاست ، افزود: وظیفه ما ایجاد زمینه مشارکت خیران در این بخش و خوداتکایی مددجویان وکاهش وابستگی جامعه هدف به کمیته امداد است.

ارسال نظرات