مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را در دو مرحله اجرا کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری ، مدیر کل تامین اجتماعی استان در دیدار با نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش بالای 50 درصدی جمعیت استان اظهار کرد: سازمان در دو بخش بیمه ای و درمان مشغول ارائه خدمت به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران می باشد.

غلامرضا محمدی با اشاره به چالشهای پیش رو در صندوق های بازنشستگی به خصوص سازمان تامین اجتماعی افزود:در سطح کلان و نهادهای قانون گذار مخصوصا مجلس شورای اسلامی، نیاز به تصمیمات اساسی جهت پایداری صندوق های بازنشستگی وجود دارد.

وی همکاری نمایندگان در تصویب لایحه برنامه ششم بخصوص تصویب الزام دولت به پرداخت بدهی به سازمان را ستودنی دانست و بر لزوم تعامل هر چه سازنده تر با نمایندگان مجلس تاکید کرد.

محمدی با اشاره به اجرای صحیح سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای اجرای این سیاستها سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را در دو مرحله اجرا کرد که در مرحله اول 141 کارگاه و در مرحله دوم 553 کارگاه از مزایای این طرح در استان استفاده نمودند.

ارسال نظرات