حاج محب که سینه‌اش مملو از خاطرات تلخ و شیرین دوران جنگ و اسارت بود؛ و با وجود پیکری آزرده از تیر و ترکش و اثرات بمب‌های شیمیایی و با مشی پهلوان‌گونه، اکنون آرام به آسمان پر کشید و رفت
کد خبر: ۸۸۵۴۵۸۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
در پی شهادت سردار  محبعلی  فارسی بیانیه ای  از سوی رده های  سپاه در استان سیستان وبلوچستان  صادر شده است که متن بیانیه به این شرح است :
پرواز از مُلك به ملكوت هنر سبكبالانی است كه در راه معشوق دست از دنیا شسته و دل به یار سپرده اند و غوغای عاشقی شان تا كنگره های عرش رسیده است .
چه غافلند دنیا پرستان و بی خبران، که ارزش شهادت را در صحیفه های طبیعت جستجو می کنند، و وصف آن را در سروده ها و حماسه‌ها و شعرها می جویند، و درکشف آن از هنر تخیل وکتاب تعقل مدد می خواهند ، و حاشا! که حل این معما جز به عشق میسّر نگردد.
بار دیگر شاهد عروجی ملکوتی هستیم از یاری قدیمی که با زخم‌های کهنه‌اش، سالهای سال خاطرات درد و اسارت و جانبازی را برای ما تعبیر کرد، اما لحظه‌ای آخ بر زبان نیاورد تا حماسه‌ها بیافریند و نشان دهد که در پاسداری از دین خدا همانند نامش محب‌علی، محبت علی دارد و دلش هوای کرببلا می‌کند.
آری؛ باری دیگر زمین میزبان یاری است که سنگینی‌اش را باید تاب بیاورد و دیگر حاج محب هم رفت و به خیل یاران شهیدش همچون حاج قاسم قهرمان پیوست.
حاج محب که سینه‌اش مملو از خاطرات تلخ و شیرین دوران جنگ و اسارت بود؛ و با وجود پیکری آزرده از تیر و ترکش و اثرات بمب‌های شیمیایی و با مشی پهلوان‌گونه، اکنون آرام به آسمان پر کشید و رفت و ما در حسرت جایگاهش به نظاره نشسته‌ایم.
آری شهادت همان لباس تکپوشی بود که برازنده حاج محب فارسی شد؛ لباسی که برایش سال‌ها درد جانبازی 70 درصد را کشید و اکنون بالاتر از تمام عناوین و بالاتر از تمام آسمان‌ها به دیدار خدا شتافت.
ما رزمندگان قرارگاه قدس، سپاه سلمان، تیپ 110 و دیگر رده‌های سپاه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار محب‌علی فارسی به ساحت مقدس حضرت ولی عصرارواحنا لمقدمه الفداء و ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده‌ معزز و دوستان این شهید بزرگوار اعلام می‌داریم که لحظه‌ای از آرمان‌های شهیدان گرانقدر کوتاه نیامده و تا ظهور خورشید حجاز بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم
ارسال نظرات