خبرهای داغ:

برگزاری مراسم هفته عقیدتی سیاسی در لشکر3حمزه(ع)

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و در گرامیداشت این هفته، مراسم گرامیداشتی به همین مناسبت در لشکر 3 حمزه(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۷۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضورپایوران و سربازان این لشکر در مسجد المهدی لشکر 3 برگزار شد دکتر فتح الهی از اساتید دانشگاه با تجلیل از مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت.

فتح اللهی گفت: استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش بود.

وی ادامه داد: او توانست عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی‌ها و انحرافات صرف نماید. بدین جهت حق عظیمی بر مسلمانان بویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.

فتح اللهی خاطر نشان کرد: بدون شک استاد مطهری (ره) جایگاه ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران دارد، از آن جهت که با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم بر آن داشت، توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگوی معضلات بشر عصر کنونی باشد.

دکتر فتح اللهی تصریح کرد: گرچه جامعیت شخصیت استاد مطهری (ره) فراتر از آن است که بتوان او را به راحتی شناخت و شناساندن او نیز آسان نخواهد بود، ولی چه باید کرد که دم فرو بستن و لب تشنه از کنار اقیانوس شخصیت او گذشتن نیز کاری خردمندانه نیست، چرا که روزگار ما به شناخت اسوه‌های چون شهیدمطهری(ره) به شدت نیازمند است.

در ادامه این مراسم از 10نفر از مربیان برتر عقیدتی سیاسی لشکر با اهدا لوح و جایزه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات