خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: تعریف و تمجید دشمنان و آمریکا می تواند یک معیار اصلی برای انتخاب فرد اصلح باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت روز جانباز در میاندوآب با بیان اینکه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به ما عزت داده است، اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان نظام اسلامی است که در 38 سال گذشته هر سال تقریبا یک انتخابات برگزار شده و مردم آزادانه پای صندوق های رای حاضر شده و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند در حالی که قبل از انقلاب اینگونه نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب این نظام و انقلاب باشیم، افزود: نباید اعتقاد و راه امام را خدشه دار کرده و از آن منحرف شویم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم کوفه به سه دلیل گمراه شده و نتیجه آن واقعه عاشورا بود، گفت: نخستین دلیل، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد.

حسن زاده تصریح کرد: اکنون نیز ما باید هوشیار بوده و رای خود را به شام و نهار نفروخته و از فامیل بازی و گروه بازی در انتخاب فرد اصلح خودداری کنیم چرا که این موضوعات یعنی اینکه خدا را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه باید به افراد متخصص و متعهد رای داد، اظهار کرد: اگر حزب، دوست، فامیل و گروه و جناح را در نظر بگیری، در آن صورت خدا را فراموش می کنی.

امام جمعه میاندوآب، دورویی و نفاق و فریب شیطان را دیگر عوامل گمراهی مردم کوفه عنوان کرد و گفت: کوفیان دین خود را به دنیا فروختند و فریب شیطان را خوردند و لذا باید هوشیار بود که مبادا اینگونه نباشیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه تعریف و تمجید دشمنان و آمریکا می تواند یک معیار اصلی برای انتخاب فرد اصلح باشد، تصریح کرد: اینکه آمریکا از کسی تعریف می کند، این نشان دهنده این است که این فرد دشمن شکن و استکبار شکن نیست و راه را درست نمی رود.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه خط قرمز ماست، افزود: کسانی که به گفته BBC رای می دهند، آنها دچار انحراف شده اند.

ارسال نظرات