خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: حضور حداکثری مردم امنیت و آرامش کشور را بالا می‌برد و با این حضور حداکثری دشمنان نمی‌توانند بهانه‌ای داشته باشند و غلطی بکنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۱۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در جمع معلمان و پاسداران به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: نگاه کردن به صورت عالم عبادت است و باید شکرگذار نعمت علم و دانش باشیم.

وی تصریح کرد: علمی که آموخته‌ایم باید زکات آن را بپردازیم و آن را به دیگران منتقل کنیم و آموختن علم آن قدر مهم است که اسلام بر آن تاکید کرده است.

امام جمعه طبس عنوان داشت: امنیتی که امروز انقلاب ما دارد یکی از مسائل بسیار مهم است و این امنیت با تلاش‌های نیروهای مصلح، سپاه و نیروی‌انتظامی تامین می‌شود.

مهاجریان‌مقدم در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: در این سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب براساس حکمت و مصلحت روی بحث اقتصاد مقاومتی تاکید مکرر داشته و دارند و با توجه به اینکه 40 سال از انقلاب می‌گذرد هیچ کدام از گزینه‌های روی میز غربی‌ها نتیجه نداشته است و قطعا این گزینه‌ها را تاکنون بر مردم جمهوری اسلامی ایران آزموده‌اند.

وی در خصوص اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است و از به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی نقش اساسی دارد و باید همه مردم در این انتخاب سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

امام جمعه طبس افزود: امروزه در دورترین روستاها هم مردم به پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات شرکت می‌کنند و انتخاب رئیس جمهور به عنوان شخص دوم مملکت بسیار مهم است و مردم باید با دقت و مشورت رای دهند.

مهاجریان‌مقدم در خصوص اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم امنیت و آرامش کشور را بالا می‌برد و با این حضور حداکثری دشمنان نمی‌توانند بهانه‌ای داشته باشند و غلطی بکنند.

 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها