مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:
همایش حکمت مطهر با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۷۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، برنامه های هفته عقیدتی سیاسی را تشریح کرد.

حجت الاسلام احدی با اشاره به افرادی که در عرصه علم ودانش تلاش می کنند به خصوص مربیان عقیدتی که در تعمیق معنویت پاسداران و بسیجیان تلاش می کنند و همچنین به همه کسانی که با اقتداء به استاد شهید مطهری در پاسداری از مرزهای ایدئولوژیک حساسیت داشته و قلبش می تپد، افزود: نام گذاری روز شهادت این بزرگوار به عنوان روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین و مناسب ترین راه و روش برای پاسداشت مقام شامخ آن بزرگوار است.

وی اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در اصل این فرصت را به ما می دهد که پاسداران راستین مرزهای فرهنگی وایدئولوژیک اسلامی ناب محمدی(ص) که در طول تاریخ جانشان را نثار کردند به مردم معرفی کنیم که یکی از این پاسداران اقلیم ایمان و عقیده شهید مطهری بود،و کمتر کسی را سراغ داریم که به اندازه ایشان حساسیت داشته باشد و با تمام وجود در مقابل انحراف های فکری و عقیدتی بایستد و مبارزه کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تصریح کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری : خط مطهری،خط سیاست در مقابل حرکات نفوذی در داخل اندیشه های اصیل اسلامی است.

حجت الاسلام احدی افزود: شهید مطهری دشمن شناس بود فلذا دشمن را خوب شناخته بود و هدفش را شناسایی کرده بود و طبق اهداف دشمن برنامه ریزی و مقابله می کرد و هوشمندانه و با بصیرت جریانهای منحرف و آلوده را شناسایی و روشنگری می کرد در حقیقت پرچمدار نهضت روشنگری بود که مثل چراغ فروزان رهروان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و آثار گرانقدر او هم بعد از شهادتش راهنما و روشنگر پویندگان اه او خواهد بود.

وی طارم در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه طارم پرداخت و افزود: دیدار با امام جمعه،تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری هیئت منتظران موعود در سطح حوزه ها، برگزاری نشست سیاسی و بصیرت‌ افزایی از جمله برنامه های این هفته می باشد.

حجت الاسلام احدی از برگزاری همایش حکمت مطهر در طارم خبر داد و افزود: همایش حکمت مطهر با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحبه طارم برگزاری کوهپیمایی، بازدید از حلقات صالحین در سطح حوزه های مقاومت،بازدید از پایگاه ها،غبار روبی مزار شهدا و اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه احیه طارم عنوان کرد.

ارسال نظرات