امام جمعه ملكان:

شهید مطهری انسان هایی مخلص تربیت کرد/ معلمان مبادا فریب دشمن را بخورند

امام جمعه ملكان در آیین گرامیداشت شهید مطهری و روز معلم این شهرستان، گفت: نقش بزرگ شهيد مطهري در پرورش نيروهاي مخلص براي انقلاب اسلامي بر همگان روشن است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۶۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زماني اظهار داشت: دشمن پس از مأيوس شدن و شكست خوردندر ترور علماي برجسته همچون شهيد مطهري و جنگ هشت ساله، اكنون در قالب جنگ نرم عقيده هاي ما را نشانه گرفته است و ايمان ما را هدف قرار داده است.

وي بیان کرد: مجروحان و كشتگان جنگ سخت تبديل به قهرماناني براي اسلام مي شدند در حالي كه مجروحان و كشتگان جنگ نرم چنين حالي ندارند و دشمن آن ها را با ابزار شيطاني خود رسوا مي كند پس ما و معلمان ما بايد بهوش باشيم و فريب خدعه هاي جنگ نرم دشمن را نخوريم .

حجت الاسلام زماني افزود: راه ما همان راه جاويد قرآن است و ما احكام خود را از قرآن و اهل بيت اخذ مي كنيم و مادامي كه ملت ما در اين راه قدم برداشته است نصرت و پيروزي شامل ماست.

وي در ادامه خطاب به جوانان گفت: از قرآن جدا نشويد زيرا شهيد مطهري و ديگر نخبه هاي ما در سايه تمسك به قرآن و اهل بيت و نماز شب توانستند به اسلام خدمت كنند .

همزمان با سالروز شهادت استاد مطهري و هفته عقيدتي سياسي در سپاه و روز معلم، آیین گراميداشت مقام شامخ اين استاد شهيد در مسجد جامع ملكان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار