خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

جوان بیکار چگونه با جیب خالی شاداب باشد/ مسئولان صادق باشند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی بسیج اصناف و بازاریان آذرشهر، با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور به هیچ وجه قابل دفاع نیست گفت: جوانی که بیکار است چگونه با جیب خالی شاداب باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۴۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی شرکت با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنی چشم پوشی از کم کاری ها و اشتباهات مسئولان نیست، تصریح کرد: شرکت در انتخابات امنیت پایدار را برای کشور تضمین می کند و برای همه آحاد واجد شرایط یک فریضه است.

وی با اشاره به خواست مردم مبنی بر اینکه مردم خواستار مسئولانی صادق هستند افزود: باید مسئولان با مردم صادق باشند و به اشتباهات و کم کاری های خود اعتراف کنند تا مردم پشتیبان آن ها باشند.

وی با مهم خواندن شرکت در انتخابات و شور انتخاباتی برای افزایش قدرت کشور اظهارداشت: دشمن می خواهد با هر ترفندی از جمله دعوت مردم به شرکت نکردن در انتخابات، نظام را نا کارآمد جلوه دهد.

سعیدی با اشاره به مشکلات عدیده مردم در زمینه های اقتصادی بیان کرد: مسئولان باید با حضور در بین مردم از نزدیک با مشکلات آن ها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه هنوز مبارزه ما با استکبار تمام نشده است مردم را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت و تاکید کرد: نباید گمان کنیم که مبارزه ما با استکبار تمام شده است و شرکت شما در انتخابات ادامه همین مبارزه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها