در گرامیداشت روزجهانی کار و کارگر مراسم جشن کارگری در کارخانه سیمان و توربوژنراتور شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۴۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر مراسم جشن کارگری با حضور امام جمعه شاهرود و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود در سالن آمفی تئاتر شرکت سیمان شاهرود برگزار شد.

در این برنامه امام جمعه شاهرود در سخنانی به اهمیت کار و کارگر از نظر اسلام پرداخت و با تاکید بر تولید ملی و توجه به کارگران بر سخنان رهبر انقلاب بر توجه به قشر کارگر و تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

در این برنامه که به همت پایگاه بسیج فجر و روابط عمومی شرکت سیمان شاهرود برگزار شد، برنامه های شاد و متنوع و مسابقات فرهنگی با حضور کارگران و پرسنل شرکت سیمان شاهرود اجرا گردید.

همچنین جشن روز جهانی کار و کارگر به همت پایگاه رهپویان ولایت شرکت تولیدی توربوژنراتور شاهرود با حضور رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، امیرحسینی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به تجلیل از کارگران پرداخت و گام های دولت در راستای تسهیل مشکلات کارگران را برشمرد.

طاهری پور مدیرعامل شرکت توربوژنراتور و فرمانده پایگاه بسیج نیز در این برنامه از خدمات کارگران که در راستای خودکفایی ملی و تاکیدات رهبر انقلاب حرکت می کنند تشکر و قدردانی کرد.

در این برنامه با اهدا هدایایی از زحمات کارگران نمونه تجلیل شد.

لازم به ذکراست 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها