برترین‌های جشنواره علمی فناوری جابر ابن حیان در مراسمی با حضور پرشور دانش آموزان، معلمان، مربیان و مدیران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، برترین‌های جشنواره علمی فناوری جابر ابن حیان در مراسمی با حضور پرشور دانش آموزان، معلمان، مربیان و مدیران  در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار داشت:جشنواره جابرابن حیان با هدف ارائه فرآورده‌های علمی دانش آموزان هر سال برگزار می‌شود.

سید عیسی میرشفیعی افزود: در این دوره‌ها تلاش می شود تا دانش آموزان نونهال بتوانند در زمینه‌های مختلف استعدادهای خود را بروز دهند.

وی گفت: میزان استقبال دانش آموزان از این طرح بی نظیر بوده  و بیش از 30هزار دانش آموز به حضور در این جشنواره علاقه دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سعی می شود تا دانش آموزان طرح‌های خود.را در رشته‌های فیزیکشیمی و برخی طرح‌ها و رشته های دیگر ارائه کنند.

میرشفیعی به ترغیب دانش آموزان در یادگیری علم اشاره کرد و افزود: این دوره برای نخستین بار دانش آموزان ابتدایی را در برگزاری هرچه شکوه تر ترغیب می‌کند.

بیش از 530 هزار دانش آموز در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها