معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛
بیش از سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته با هدف تعمیق باورهای دینی و ارتقای عزت نفس و خودباوری به اردوهای آموزشی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۷۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از هفت هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد از کلاس های آموزشی کانون های دائمی و موقت بهره مند شدند، گفت: برای برگزاری این کلاسها بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی با اعلام اینکه کمیته امداد استان طی سال 95 رتبه برتر را در زمینه مبارزه با بی سوادی و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان کسب کرده است، افزود: کلاس های آموزشی در رشته های قرآن(روان خوانی،ترتیل،صوت وحفظ قرآن)، اخلاق اسلامی، مهارت های زندگی، مهارت های فنی وحرفه ای، دستاوردهای انقلاب اسلامی، فضای مجازی، کتابخوانی، ورزشی و پژوهش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کانون های دائم، موقت و جوانان پیرو ولایت در طول سال در زمینه های علمی، دینی، ورزشی و هنری فعالیت می کنند، تاکید کرد: کانون های دائم این نهاد در شهرهای تبریز، اهر، مراغه، مرند و میانه دایر هستند.

زمانی با بیان اینکه بیش از 14 هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات کمک تحصیلی این نهاد استفاده می کنند، اظهار کرد: 94 نخبه قرآنی، علمی، اختراع و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت انجام می شود تا آن ها بتوانند بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

ارسال نظرات