خبرهای داغ:
برگزاری مانور "واکنش در شرایط اضطراری" با هدف آمادگی هرچه بیشتر در برابر حوادث غیر مترقبه در تاسیسات انتهایی تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق  همچنین از برگزاری مانور "واکنش در شرایط اضطراری" با هدف آمادگی هرچه بیشتر در برابر حوادث غیر مترقبه در تاسیسات انتهایی تربت حیدریه خبر داد.

سیدموسوی گفت: این مانور با مشارکت و همکاری نیروهای آتش نشان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزارشد.

وی اضافه کرد: سناریوی این مانور، آتش سوزی فرضی در یک مخزن آلوده بود که با مشارکت نیروهای بهره‌برداری تاسیسات تربت حیدریه و اچ‌اس‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی اطفاء شد.

رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق  با مثبت ارزیابی کردن عملکرد نیروهای منطقه شمال‌شرق در این مانور، تصریح کرد: با توجه به توسعه سیستم رینگ آب آتش نشانی انشعابی از شرکت ملی پخش، پوشش عملیات اطفاء حریق فرضی بسیار مناسب بود.

شایان ذکر است: درپایان، جلسه‌ای با حضور برگزارکنندگان مانور تشکیل و نقاط قوت و قابل بهبود مانور بررسی کارشناسانه شده و بر برگزاری اینگونه مانورها برای بهبود مستمر فرایندهای مختلف ایمنی در برابر حوادث احتمالی تاکید گردید.

بازدید دانش آموزان از مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود

30نفر از دانش‌آموزان مدرسه سجاد شاهرود از مرکز انتقال نفت و تاسيسات نفتی شهید سربرزگر این شهر بازديد کردند.

در اين بازديد که با هماهنگی‌های لازم انجام شد؛ آینده سازان میهن اسلامی به همراه معلمان خود از نزديک با عملکرد این شرکت و اهمیت و ضرورت انتقال فراورده‌های نفتی از طريق خطوط لوله آشنا شدند.

رئيس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق در اين خصوص گفت: اينگونه بازديدها با هدف معرفی شرکت و ايجاد انگيزه در ميان دانش آموزان و همچنين آشنايی آنان با محيط‌های صنعتی و تجهيزات و امکانات این شرکت برنامه ريزی می‌شود.

سیدوحید سیدموسوی ادامه داد: دانش آموزان در این بازديدها علاوه بر نحوه نقل و انتقال مواد نفتی با حريم خط و اهميت حفظ اين حريم نيز آشنا می‌شوند.

حاج اسماعیلیان رئيس مرکز انتقال نفت و تاسيسات نفتی شهید سربرزگر شاهرود در پایان این بازديد به سوالات دانش آموزان در زمينه‌های مختلف پاسخ داد و بخشی از وظايف و عملکرد شرکت را تشريح کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها