خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي:

حضور در صحنه انتخابات جهادي كبير است/ رأي ما رمي شياطين است

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با بيان اينكه حضور در صحنه انتخابات و درست انتخاب كردن جهاد كبير است، گفت: رأي ما در جمهوري اسلامي ايران رمي شياطين است.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۴۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، آيت الله يعقوبي در نشست بصيرتي كه به مناسبت هفته عقيدتي سياسي در سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن تبريك به مناسبت اعياد مبارك شعبانيه با تأكيد و توصيه همگان بر تقويت بصيرت ديني و سياسي به ويژه در برهه حساس كنوني اظهار داشت: بايد دشمن شناس و زمان شناس باشيم تا بتوانيم به موقع توطئه هاي دشمنان را در نطفه خفه كنيم و به عبارتي ديگر اجازه توطئه چيني به دشمنان ندهيم.

وي با اشاره به دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز شوراهاي اسلامي شهر و روستا و رياست جمهوري در روز 29 ارديبهشت ماه سال جاري بيان داشت: بايد با چراغ هدايت بخش ولايت همگان پيش برويم و ملاك ها و معيارهاي بيان شده از سوي رهبري را در انتخاب اصلح ترين افراد در اين دو انتخابات لحاظ كنيم.

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با بيان اينكه حضور در انتخابات يك تكليف است، تصريح كرد: انتخابات بنگاه معاملاتي نيست و تعيين كننده سرنوشت چهار ساله براي ملت ايران است.

آيت الله يعقوبي با تأكيد بر اينكه بايد مراقب رخنه دشمنان باشيم و اين همان تأكيد مؤكدي است كه رهبر معظم انقلاب بارها هشدار داده اند، گفت: ملتي سرافراز و پيروز است كه از درون خود را محكم سازي و غني سازي كند و بايد بدانيم كه غني سازي فرهنگي و سياسي كمتر از غني سازي اروانيوم نيست.

امام جمعه بجنورد با بيان اينكه رخنه ها و رجعت هاست كه آسيب به مملكت مي زند، اظهار داشت: پاسدار انقلاب اسلامي باشيم و نگذاريم رخنه و رجعت ها آسيبي به مملكت و انقلاب ما بزند.

آيت الله يعقوبي با بيان اينكه خداوند به مؤمنين سه وي‍ژگي رستگاري در آخرت،‌عزت و هيبت را عنايت كرده است، بنابراين مؤمنان در همه ميادين برتر هستند، گفت:‌جامعه ديني نفوذناپذير، قدرتمند و عزتمند است

وي بيان داشت:‌ با نظارت شوراي نگهبان تمام كانديداهايي كه تأييد شده اند، گزينه هاي خوبي هستند و اين ما هستيم كه در اين ميان بايد خوبترين فرد را برگزينيم و انتخابي اصلح و شايسته بر اساس ملاك ها و معيارها داشته باشيم.

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با بيان اينكه حضور در صحنه انتخابات و درست انتخاب كردن جهاد كبير است، گفت: ؛ رأي ما در جمهوري اسلامي ايران رمي شياطين است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها