مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان خبر داد
بوشهر-مسئول نمایندگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان از برگزاری بیش از 35 برنامه متنوع ویژه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۱۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت السلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع خبرنگاران گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصتی است تا شخصیت کم نظیری چون علامه بزگوار شهید مطهری به جامعه شناسانده شود و ما در مجموعه بسیج و سپاه تنگستان برنامه های ویژه ای را در این راستا تدارک دیده ایم.

وی به برگزاری بیش از 10 همایش هم اندیشی با موضوع شهید مطهری در رده های مقاومت تنگستان اشاره کرد و گفت: امروز بسیج و سپاه برای تعالی و رشد در نمدار معنویت و خودسازی نیازمند نهادینه کردن تفکر ناب شهید مطهری در درون خود دارد که برگزاری این همایش ها نیز در همین راستاست.

دشتی حسینی به تشریح برنامه های هفته عقیدتی پرداخت و گفت: برگزاری همایش گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تجلیل از مربیان بسیجی در سطح ناحیه و رده های مقاومت تحت امر ، اجرای زنگ سپاس در مدارس ، توزیع نرم افزار طاغوت اعظم در بین فرماندهان بسیج ، دیدار با امام جمعه شهرستان ، برگزاری مسابقات علمی و ورزشی از اهم برنامه هایی است که در هفته عقیدتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این هفته از خانواده شهدای فرهنی و مربی سرکشی و تجلیل می شود و نیز نشست های بصیرتی در رده های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

دشتی حسینی با اشاره به دیگر برنامه های سپاه و بسیج تنگستان در هفته عقیدتی و سیاسی گفت: در این هفته برنامه های متنوعی چون تجلیل از مقام معلمین بسیجی، کوهپیمایی کارکنان سپاه و بسیجیان تنگستان ،همایش هیئت عاشقان ولایت و منتظران موعود برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها