آیت الله بهشتی یک تفکر بود نه یک مجسمه

عصبانیت آمریکا از تفکر ضد استکباری بهشتی بود

آیت الله شهید بهشتی می گفت: آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
کد خبر: ۸۸۵۴۲۹۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بوی بهشتی آمد یعنی بوی تفکر و اندیشه بهشتی آمد! بعد از استقبال مردمی ازنامزدی آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری با شعار "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" حسن روحانی عکسی از خود با آیت الله شهید بهشتی منتشر کرد تا این شعار مردمی را مخدوش جلوه داده و خود را نماد امثال بهشتی جا بزند!
اما او چه زود فراموش کرده است که بهشتی می گفت: آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

اما جناب پرزیدنت روحانی چند سال قبل پس از گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور آمریکا با شور و شعف گفت: او (رئیس شیطان بزرگ) را بسیار با ادب و با هوش یافتم! با این حساب روحانی باید بگوید چه شباهتی به بهشتی دارد؟!

آری بهشتی یک جسم (هیکل) نبود که برخی با استناد به عکسی در کنار آن جسم خود را یار و همراه او بدانند! بهشتی یک تفکر بود و کسی به آن وجود نازنین و تفکرش قرابت دارد و بوی او را می دهد که بیشتر از همه مؤمن و عامل به تفکر او باشد.

جالب است که روحانی در کنار انتشار این عکس، بجای یادآوری تفکر و اندیشه شهید بهشتی و نسبت خودش با آن اندیشه حسینی (ع)، تمایلات درونی خویش را آشکار کرده و از وضعیت ظاهری بهشتی تمجید کرده است. او نوشته است: او خیلی شیک پوش بود حتی آستین هایش هم اتو کشیده بود..!

اینجا هم اعتراف کرده است که از شخصیت کم نظیر شهید بهشتی، اتو بودن لباس هایش او گرفته و اکنون عمل می کند و نه اندیشه او را زیرا شیک پوشی هزینه زیادی ندارد اما استکبار ستیزی، کار هر مرد نیست!
فاعتبرو یا اولی الابصار....
ارسال نظرات
پر بیننده ها