خبرهای داغ:
در همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد قزوین مطرح شد:

برای پاسداری از اندیشه امام(ره) وشهیدمطهری باید درانتخابات شرکت کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر در همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد ابراز کرد: برای اینکه پاسدار اندیشه های امام خمینی(ره) و شهید مطهری ها باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم، این نظام بدون حضور مردم ناقص است و حضور مردم همواره تأثیر گذار بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۳۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین که در حسینیه شهید مطهری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: یکی از اندیشه های بلند شهید مطهری تشکیل حکومت اسلامی بود و اندیشه های این شهید بزرگوار مبنای حکومت اسلامی را تشکیل می دهد.

وی خاطر نشان کرد: شهید مطهری هر جا که احساس کردند یک انحرافی است بر علیه آن بر می خواست و بخاطر همین به شهادت رسید.

معبودی یادآور شد: انقلاب اسلامی به هزینه های بسیار زیادی به دست ما رسیده است، یکی از این هزینه ها این است که امام خمینی(ره) 13 سال به خاطر انقلاب تبعید بود و در دفاع مقدس بیش از دویست هزار شهید تقدیم کردیم و امروزه هم در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی رزمندگان جانفشانی می کنند.

این مسوول در پاسخ به اینکه چرا در انتخابات شرکت می کنیم، گفت: برای اینکه پاسدار اندیشه های امام خمینی(ره) و شهید مطهری ها باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم، این نظام بدون حضور مردم ناقص است و حضور مردم همواره تأثیر گذار بوده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اسلام، رهبری و مردم استوار است که این سه به هم پیوسته و متصل هستند.

وی ابراز کرد: پیروزی انقلاب و عبور از گردنه های سخت ودفاع جانانه از ملت با حضور جانانه مردم بوده است واین حضور مردم به نظام کمال می دهد.

معبودی گفت: هر حکومت سالم بر 3چیزاستوار است، تدارکات یعنی اقتصاد، نیروی انتظامی و پشتوانه افکارعمومی. اگرمردم نباشنداقتصادی نیست مردم نباشند نیروی انتظامی وجود نداردوایستادگی نظام درمقابل همه مشکلات، حضور مردم بوده است.

این مسئول ابراز کرد: دلیل دومبرای اینکه ضرورت دارد مادر پایصندوق های رای حضور پیدا کنیم این است که  درمقابل ما دشمنی کینه توز وجود داردکه همه ظرفیت ها وتوانمندی های خور راجمع کرده است تا ملت ایران را نابودکند.

وی تأکید کرد: باید در انتخابات حضور پیدا کنیم، بزرگترین خدمت انقلاب این است که مردمدر همه حیطه ها مشارکت دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پاسخ به سوال اینکه چگونه میشود فرد اصلح را شناخت و ویژگی های فرد اصلح چیست؟ مطرح کرد: ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در فکر وعمل متعهد به احکام دین و ارزش های و انقلاب باشد و توانایی و ظرفیت لازم برای اداره کشور را داشته باشد.

4001/پ30/ب

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها