باید برای روی کار آمدن نیروهای جهادی و بسیجی بکوشیم چرا که در اداره کشور توانایی دارند و امتحان خود را در دوران دفاع مقدس به‌خوبی پس داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه شهرستان قائم‌شهر گفت: گاهی سیاسیون بر این فرهنگ و باور غلط هستند که نیروی ایثارگر فقط برای روز مبادا و کارهای دفاعی است و اداره کشور باید بر عهده دیگران باشند که می‌بینیم فیش‌های نجومی و اختلاس‌های سنگین حاصل آن است.

 آیت‌الله علی معلمی در مراسم تجلیل از ایثارگران و جانبازان با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس شجاعت زیادی به‌خرج دادند، اظهار کرد: جوانان مملکت ما ایثارگرانه به جنگ دشمنی رفتند که تا دندان مسلح بود و حمایت چند کشور دیگر را به همراه داشت.

وی افزود: باید برای روی کار آمدن نیروهای جهادی و بسیجی بکوشیم چرا که در اداره کشور توانایی دارند و امتحان خود را در دوران دفاع مقدس به‌خوبی پس داده‌اند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: گاهی سیاسیون بر این فرهنگ و باور غلط هستند که نیروی ایثارگر فقط برای روز مبادا و کارهای دفاعی است و اداره کشور باید بر عهده دیگران باشند که می‌بینیم فیش‌های نجومی و اختلاس‌های سنگین حاصل آن است.

معلمی در ادامه به تلاش‌های شهردار قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: روزی نساجی مازندران به کارگران زیادی نان می‌داد ولی وقتی در اختیار یک فرد تبعه ترک قرار گرفت این کارخانه به یغما رفت و درست این اتفاق داشت برای نساجی قائم‌شهر رقم می‌خورد که شهرداری در یک تصمیم عاقلانه به این فکر افتاد که کارخانه را برای شهروندان تملک کند.

وی با بیان اینکه در طول 14 سالی که در قائم‌شهر خدمت کردم چند نفر در جایگاه شهردار بودند و همه زحمت کشیدند، گفت: شهرداران عنصر اجرایی نیستند ولی کارهای اجرایی دارند و شهردار فعلی قائم‌شهر در بین همه شهردارها مؤفق‌تر بود و تلاشش مثال‌زدنی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها