بوشهر-فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز اگر توان و قدرتی در درون کشور حاصل شده به برکت حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و پشتیبانی و حمایت آنها از ولایت و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فتح الله جمیری امشب در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت خاتم الانبیا روستای باغک جنوبی تنگستان اظهار داشت: امروز اگر موفقیت و پیشرفتی نصیب کشور ما می‌شود به برکت خون شهداست و هنوز راه پر افتخار سالار شهیدان در نظام شهید پرور ما جاری و ساری است.

وی افزود: شهدا راه را به خوبی شناخته و بشریت را به سمت نجات هدایت کردند اما بازمانده شهدا که ادامه‌دهنده راه شان هستند، باید مثل پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) برای ادامه راه امام حسین (ع) حرکت کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: مسیری که شهدا مشخص کرده‌اند تضمین کننده و شاید دشوار باشد و ممکن است شیاطین نگذارند ما آن مسیر را به درستی طی کنیم  اما مردم انقلابی و بسیجیان ما باید این مسیر را با قدرت  و تکیه بر بصیرت و تقوا طی کنند.

وی تصریح کرد: مسیری که حضرت ابوالفضل(ع) انتخاب کرد سربازی امام حسین (ع) بود و امروز ما باید بتوانیم به درستی سربازی واقعی برای امام زمان (عج) باشیم.

جمیری گفت: اگر امروز ما در زمان غیبت هستیم نائب برحق آن امام بزرگوار مقام معظم رهبری هستند که همواره راه را برای ما نشان می‌دهند که البته باید چشم و نگاه ما به انگشت اشاره مقام معظم رهبری باشد و در آن مسیر قرار بگیریم.

وی بیان داشت: ما اگر ذره‌ای و کمتر از آن بخواهیم به دیدگاه عالمان و بزرگان دینی عصر حاضر همچون آیت‌الله بهجت و آیت‌الله بها‌الدینی را در خصوص مقام معظم رهبری مد نظر قرار دهیم می‌بینیم که اطاعت از ولایت و حرکت در مسیر ترسیم شده توسط ایشان در ادامه راه انقلاب نه تنها کار ثوابی است بلکه رسیدن به قله موفقیت و پیروزی را نیز نصیب ما می کند.  

جمیری اضافه کرد: امروز صحنه نظام و عرصه‌های مختلف آن میدان عمل برای تمرین سربازی حضرت ولی عصر عج الله است که اگر بتوانیم وظیفه خود را در سربازی از ولایت فقیه به نحو احسن انجام دهیم در این میدان نیز موفق خواهیم بود.

وی گفت: دشمنان ما خوب دانسته‌اند که عامل موفقیت و تعالی ما ولایت فقیه است که تمام معادلات آنها را بر هم زده و به استناد اسناد محرمانه پنتاگون آنها به این نتیجه رسیده‌اند که  از طریق نظامی هرگز توان مقابله و رویارویی با نظام الهی و اسلامی ما را ندارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: امروز اگر توان و قدرتی در داخل به دست آمده است  و در عرصه‌های بین‌المللی ما حرف برای گفتن داریم به برکت حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و پشتیبانی و حمایت آنها از ولایت و انقلاب اسلامی است که اگر این پشتیبانی و حمایت نباشد توانی نخواهد ماند.

وی گفت: امروز در جامعه بین‌المللی، ما قدرتی را کسب کرده‌ایم که تمام کشورهای مستضعف و تحت سلطه ابرقدرتهای دنیا همواره اتفاقات نظام ما را رصد می‌کنند و هر موفقیتی که برای ما کسب شود برای آنها امیدآفرین خواهد بود.

جمیری تاکید کرد: انتخابات صحنه حضور مقتدرانه ملت در پای صندوق‌های رای است و باید ما نتیجه‌ای را رقم بزنیم که دشمنان را مایوس و و دل دوستان نظام را شاد کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات