مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در یزد خبر داد:

اجرای طرح عید تا عید در ایام ماه مبارک رمضان/ از تولید کنندگان بومی استان ها حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت رفاه از اجرای طرح عید تا عید این شرکت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح که از نیمه شعبان تا عید سعید فطر اجرا می‌شود علاوه بر تخفیف 20 تا 50 درصدی 3 هزار قلم کالا، هر شب بین خریداران شب قبل نیز قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۹۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛  در جمع خبرنگاران با اشاره به تاریخچه تأسیس این شرکت، هدف از راه‌اندازی فروشگاه‌های رفاه را رونق اقتصادی، توزیع مطمئن کالا و کاهش هزینه‌های تولیدکننده و مصرف‌کننده در حوزه توزیع عنوان کرد.

فرشید گل زاده کرمانی بازسازی فروشگاه‌های قدیمی، احداث فروشگاه‌های جدید و ایجاد فروشگاه‌های نسل جدید با تنوع کالاهای اساسی و پرمصرف را از اقدامات این شرکت در دو سال گذشته دانست و اظهار داشت: اضافه کردن بخش ارائه مواد غذایی تازه نظیر قصابی، نانوایی، سبزیجات و گیاهان دارویی در فروشگاه‌های نسل جدید سبب استقبال خوب مردم و رونق مجدد فروشگاه‌های رفاه شده است.

گل زاده با اشاره به این مطلب که در سال گذشته 50 فروشگاه نسل جدید افتتاح‌شده است از افتتاح فروشگاه رفاه امام علی (ع) یزد خبر داد و گفت: این فروشگاه در مساحت 1400 مترمربع و در مجتمع مسکونی امام علی (ع) هم‌زمان با شب میلاد امام چهارم (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

گل زاده کرمانی در ادامه میزان تخفیفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به مردم در سال گذشته را بیش از 70 میلیارد تومان اعلام و ابراز داشت: در سال جدید نیز علاوه بر تخفیفات 25 تا 50 درصدی گذشته برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تخفیفات طلایی 90 قلم کالای اساسی با سود نزدیک به صفر درصد را در نظر گرفتیم.

وی بابیان اینکه با فروش سهام شرکت رفاه در بورس توسط بانک‌های سهامدار هم‌اکنون این شرکت کاملاً خصوصی است اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌های سال 96 بنا داریم تا تعداد فروشگاه‌های سراسر کشور را به بیش از دو برابر افزایش داده و برای این افزایش دو نوع برنامه توسعه در نظر گرفتیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت رفاه افزود: در طرح اول به تمام افرادی که صاحب املاک مناسب برای ایجاد فروشگاه باشند نمایندگی داده و در طرح دوم قصد داریم با فروشگاه‌های کوچک قرارداد بسته و کلیه اقلام آن‌ها را از صفرتا 100 با شرایط نمایندگی رفاه تأمین کرده و در این زمینه بیشترین سهم از سود را نیز برای آن‌ها قائل خواهیم شد ضمن اینکه در هزینه‌های آن‌ها نیز صرفه‌جویی 15 تا 20 درصدی اتفاق خواهد افتاد.

گل زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اجرای طرح عید تا عید این شرکت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح که از نیمه شعبان تا عید سعید فطر اجرا می‌شود علاوه بر تخفیف 20 تا 50 درصدی 3 هزار قلم کالا، هر شب بین خریداران شب قبل نیز قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

وی فروش روزانه این فروشگاه رابین 3 تا 5 میلیارد تومان اعلام و مجموع فروش سال گذشته این شرکت را یک هزار و 200 میلیاردتومان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پایان با اعلام خبر اجرای طرح فروش ملی تولیدات بومی اظهار داشت: در این طرح با تولیدات کنندگان بومی که از محصولات باکیفیتی برخوردار باشند درزمینهٔ معرفی و فروش تولیدات آن‌ها در سطح کشور حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در حال حاضر دارای 230 فروشگاه در سطح کشور و 15 فروشگاه در سطح استان یزد است که این تعداد در پایان سال جاری به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار