جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس:

نماینده مردم باید مطیع رهبر و پشتیبان مردم باشد

جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس در دیدار با دانشجویان و اساتید بسیجی گفت: نماینده مردم باید مطیع قوانین کشور، رهبر و پشتیبان مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۷۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر فاتحی اقدم افزود: خواهان نماینده ای هستیم که پس از منتخب شدن پیرو خط امام و ولایت و پشتیبان مردم محروم و مستضعفین باشد .

وی ادامه داد: نماینده ای که با رای مردم انتخاب شود و به مردم و رهبری پشت کند و رمز موفقیت را در استکبار جهانی دنبال کند قابل قبول هیچ مردمی و ملتی نیست .

فاتحی اقدم خاطرنشان کرد: اگر شهدا و جانبازان و ایثار گران نبودند الان همچون برخی از کشورهای جهان زیر پای استکبار جهانی له شده بودیم .

وی تاکید کرد: به خاطر امنیتی که در جامعه حاکم است مدیون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران هستیم.

جانباز 70درصدی دوران دفاع مقدس در جواب سئوال دانشجویان در خصوص وضعیت جسمی اش جواب داد: از خدا خواسته بودم که یا با پیروزی کامل برگردم یا دیگر هیچ وقت بر نگردم و الان هم که نفس می کشم هر لحظه شکرگزار خداوند متعال هستم.

وی پس از خاطرگویی از دوران دفاع قدس به یک جلد قرآن کریم که در دوران دفاع مقدس یکی از همرزمانش به او هدیه کرده بود اشاره ای کرد و گفت :مونس شب های من این کلام الله مجید است که یکی از همرزمانم امامقلی ملاقاسمی از شهرستان خوی در دوران دفاع مقدس هدیه داده است .

وی به اقتصادمقاومتی هم اشاره ای کرد و گفت: در طول 55 سال زندگی خود حتی یک مورد هم از لباس های خارجی هم استفاده نکرده ام و همیشه هم به فرزندانم سفارش می کنم که اقلام ایرانی بخرند .

ظفر فاتحی اقدم جانباز 70 درصدی است که در 15 سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شده و پس ازحضور شش سال در مناطق عملیاتی در شمال غرب و جنوب در نهایت در عملیات والفجر 8 با اثابت ترکش از ناحیه مخ و مغز جانباز شده و سمت چپ بدنش بطور کامل لمس شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار