خبرهای داغ:
دبير انجمن راويان سپاه ولايت تبريز در حاشیه برگزاری کلاس های راوی گری این ناحیه، گفت: كارهاي و اقداماتي كه امروز راويان راهيان نور در كشور انجام مي دهند، حركتي زينبي است.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

جواد جليلي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربایجان شرقی، افزود: حضرت زينب(س) پس از واقعه عاشورا، نهضت امام حسين(ع) را با راویتگری وقایع عاشورا تداوم بخشيدند و امروز نسل به نسل و سينه به سينه بدست ما رسيده است.

وي اظهار داشت: روايان راهيان نور هم هر آنچه در تاريخ جنگ تحميلي و دفاع مقدس اتفاق افتاده را كه گنجينه بزرگ فرهنگي و معنوي بشمار ميرود را نقل مي كنند تا به نسل هاي جديد انتقال يابد.

جلیلی بیان کرد: عظمتي كه شهدا به كشور داده اند قابل وصف نيست و امروز اگر ما در امنيت و آسايش زندگي مي كنيم همه و همه در سايه مجاهدت آن دليرمردان است كه اين نكته بايد هميشه ذكر شود تا قدر امنيت حاصله را بدانيم.

وي در خصوص برگزاری کلاس های راوی گری نیز گفت: در اين راستا انجمن راويان راهيان نور اين ناحيه كلاس هاي تداوم بخش براي هماهنگي بيشتر و بهتر بين راويان برگزار می کند تا با استفاده از اساتيد مجرب به اهداف مورد نظرمان در سفرهاي راهيان نور برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها