خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

شهدای جبهه مقاومت رافع سایه جنگ و تهدیدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در چهارمین سالگرد شهید علی کنعانی، گفت: خالق امنیت پایدار و رافع سایه جنگ و تهدید، جان نثاری شهدای جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با پیمودن هزاران کیلومتر و آفریدن حماسه، توانسته اند امنیت پایدار را برای این کشور پهناور ایران اسلامی رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: امامزاده های عشق ناب به ولایت، مدافعان حرم و حریم اهل بیت علیهم السلامند که با گذشت قرن ها از عاشورای حضرت سیدالشهدا(ع)، لبیک گوی جان برکفند.

حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: امروز دشمن با القایخطر واهی سایه جنگ، تلاش در یار گیری و مدیریت انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال دارد که ضرورت هوشیاری امت بصیر و هوشیار ایران اسلامی را می طلبد.

وی ادامه داد: مردم هوشیار طبق فرموده بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل، ببینند دشمن چه جریان و فکری را تایید و چه تفکر و اندیشه ای را مورد هجمه قرار می دهد تا برعکس آن تصمیم گیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: ضرورت حضور حداکثری و انتخاب بر اساس معیارهای ولایی از جمله مومن بودن، کارآمدی و انقلابی بودن در گفتار و عمل امروز بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

وی افزود: دشمنان درصدد هستند تا با ضعف و ناکارآمدی و بی عرضگی برخی از مسئولان غیر مسئول، ناکارآمدی و ناتوانی نظام ولایی را مطرح کنند.

شهید علی کنعانی نخستین شهید مدافع حرم شمالغرب کشور بود که پس از شرکت در بعضی از عملیات های برون مرزی در تاریخ 10/2/92 در کشور سوریه به شهادت رسید و از وی دو فرزند به یادگار مانده است که پسر ایشان چهارماه بعد از شهادت پدر به دنیا آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها