رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان گفت: عمده مشکلات امروز جانبازان شهرستان دامغان و خانواده‌های صبور آنان در حوزه اشتغال فرزندانشان و بخش بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سیدعلی میر علی اکبری در دیدار جمعی از جانبازان سرافراز این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین حسینیان امام جمعه دامغان به میزبانی دفتر ایشان با تبریک سالروز ولادت با سعادت بزرگ جانباز اسلام حضرت اباالفضل العباس(ع) اظهار داشت: امروز نیز اگر تهدید و تجاوزی به مرزهای ایران اسلامی رخ دهد این دلاور مردان همچنان در صف نخست و خط مقدم دفاع از دین و میهن خواهند بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: شهرستان دامغان قریب به یک هزار و 500 جانباز پنج تا 70 درصد دارد و 15 نفر از جانبازان والامقام این شهرستان نیز بیش از 70 درصد جانبازی دارند.

وی جانبازان را سرمایه های بزرگ معنوی کشور برشمرد که برای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و حفظ امنیت و عزت ملت غیور ایران اسلامی دست از دنیا و علایق آن شستند و افزود: عمده مشکلات امروز جانبازان و خانواده‌های صبور آنان در حوزه اشتغال فرزندانشان است.

میر علی اکبری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 300 نفر از فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و خانواده های شهدا و ایثارگر شهرستان دامغان با معضل بیکاری مواجه هستند و 800 نفر فرزندان دانشجو این قشر نیز در آینده نزدیک به این آمار اضافه خواهند شد، تصریح کرد: دولتمردان و مسؤولان امر باید در حوزه اشتغال فرزندان شاهد و جانباز و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان جانبازان تدبیری عملی بیاندیشند.

گفتنی است، امام جمعه دامغان در پایان این نشست با تقدیم هدیه ‌ای از سالها مجاهدت و حماسه آفرینی جانبازان حاضر در این دیدار تجلیل و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها